MuscleMeat

Wat eet je nu?

Madam Jeanette ?

of boontjes ?

Bedoelde eigenlijk die ossenstaart, of zit ik nu verkeerd. Zie altijd ossenstaarten liggen in ieder geval, en ziet er niet smakelijk uit. :P

En zieke dingen eten ze daar op bb.com hoor, hele taarten en shit, haha.

Laatst bewerkt:
Bedoelde eigenlijk die ossenstaart, of zit ik nu verkeerd. Zie altijd ossenstaarten liggen in ieder geval, en ziet er niet smakelijk uit. :P

Nee, zit geen ossenstaart in. Is gewoon soep uit een pakje. Maar misschien moet ik het eens proberen ... Een goede bouillon doet wonderen voor een soep :) Er onsmakelijk uitzien betekent niet dat het niet smakelijk is. Lekker veel bindweefsel dat omzet tot gelatine, merg uit de botten geeft een goede smaak aan de bouillon.... hmmm...

low carb vandaag, 300gr gemarineerde zalm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, zit geen ossenstaart in. Is gewoon soep uit een pakje. Maar misschien moet ik het eens proberen ... Een goede bouillon doet wonderen voor een soep :) Er onsmakelijk uitzien betekent niet dat het niet smakelijk is. Lekker veel bindweefsel dat omzet tot gelatine, merg uit de botten geeft een goede smaak aan de bouillon.... hmmm...

Ja ik geloof het wel hoor, je gerechten zien er altijd smakelijk uit.

Pastasalade tonijn.

Zakjes tonijn&dressing van John West echt een aanrader.

Kalkoen <3

Google it ;)

a2ac5z.jpg

Self made pizza.
Was erg lekker.

Tonijnburgers (dit maal wel met havermout en kaas)

30s7fk3.jpg

als een soort cheatmeal heb ik net de lekkerste hamburger die ik ooit heb gehad op :D

maar ik zal de volgende keer wel een foto maken

5 ei wit met koolsalade :)

100gr havermout in de blender fijn malen, nadien
2eieren erbij en wat water, zodat het "deeg" iets lopender is, wat afgekruid
met peper, pikante kruidenmix en chillivlokken.
Dit aan 1zijde in een pan gebakken, die ik had ingesmeerd met olijfolie en vervolgens in de oven op aluminiumfolie (welke ik ook had ingesmeerd met olijfolie, tegen het plakken, bakpapier is ook handig, maar dat had ik niet in huis) een 10-15min op hete lucht 180° (niet echt getimed).

Dan eruit gehaald, een laag tomatenpuree (zonder toegevoegde suikers), paprika, champignons, 100gr tonijn en emmentaler erop.
Terug de oven in op hete lucht 180°

Volgende keer ga ik hem eerst laten afkoelen voor ik hem beleg, dan is hij volledig krokant. Maar was ook wel lekker nu, die maak ik nog :)

Ja dat ga ik ook proberen! Heel erg nice dat de bodem van havermout is. Het lijkt namelijk eerder op een tortilla wrap. Ik ga even de ingredienten, maar eens morgen halen :)

Je kan hem beleggen naar believen natuurlijk, mijn volgende wordt zo i zo met gebakken kippenfilletreepjes :)

Tijd in de oven moet je wat bekijken, ik heb niets getimed, gewoon af en toe gecheckt tot ik vond dat het er goed uit zag ;)

Btw, ik hou wel van havermout, het is mijn meest gebruikte complex carb bron, daarnaast bruine rijst.

Laatst bewerkt:
100gr havermout in de blender fijn malen, nadien
2eieren erbij en wat water, zodat het "deeg" iets lopender is, wat afgekruid
met peper, pikante kruidenmix en chillivlokken.
Dit aan 1zijde in een pan gebakken, die ik had ingesmeerd met olijfolie en vervolgens in de oven op aluminiumfolie (welke ik ook had ingesmeerd met olijfolie, tegen het plakken, bakpapier is ook handig, maar dat had ik niet in huis) een 10-15min op hete lucht 180° (niet echt getimed).

Dan eruit gehaald, een laag tomatenpuree (zonder toegevoegde suikers), paprika, champignons, 100gr tonijn en emmentaler erop.
Terug de oven in op hete lucht 180°

Volgende keer ga ik hem eerst laten afkoelen voor ik hem beleg, dan is hij volledig krokant. Maar was ook wel lekker nu, die maak ik nog :)

Nadat hij in de pan geweest is, kan je hem op de grill plaat neerleggen hoor, volgens mij, want ik leg hem nu gewoon na hem in de pan gebakken te hebben, zo op 't gaasje :D

Zo'n geval, alleen hang het dan in de oven (zonder die ovenschaal)

Je kan hem beleggen naar believen natuurlijk, mijn volgende wordt zo i zo met gebakken kippenfilletreepjes :)

Tijd in de oven moet je wat bekijken, ik heb niets getimed, gewoon af en toe gecheckt tot ik vond dat het er goed uit zag ;)

Btw, ik hou wel van havermout, het is mijn meest gebruikte complex carb bron, daarnaast bruine rijst.

Havermout is zekers nice. Ik heb bulk oats van XXL, die zijn al fijn gemalen scheelt weer. Wat ik je ook kan aanraden zijn zoete aardappelen, echt heerlijk.

Terug
Naar boven