Fitness Seller

Wat eet je nu?

Nu een heerlijke pasta saus aan het maken, 5 hele tomaten, 3 paprika's, 3 eet lepels sambal, allemaal in de blender .. in de wok/pan en dan nog 3 plakken kaas toevoegen om eht te verdikken .. en dan macaroni/rijst/spaghetti bij voegen :) heerlijk..

En nog 3 tomaten toegevoegd als blokjes in de saus :) Jam Jam.. honger

--
Saus is lekker aan het inkoken :)

28a7s5h.jpg

Laatst bewerkt:
Smaak echt super lekker .. gewoon 5 tomaten en 3 paprika's .. heerlijk :) gewoon pure sap, niet van die smerige rotzooi erdoor :)

Mijn rochel, lekker dik :)

Nu een heerlijke pasta saus aan het maken, 5 hele tomaten, 3 paprika's, 3 eet lepels sambal, allemaal in de blender .. in de wok/pan en dan nog 3 plakken kaas toevoegen om eht te verdikken .. en dan macaroni/rijst/spaghetti bij voegen :) heerlijk..

Ik krijg water in mn mond :mad:

SMAKELIJK :D

No offence hoor, maar het is toch gewoon een standaard sausje. Iedereen hier alsof het een sterrengerecht is. :roflol:

Ziet er lekker uit hoor daar niet van, eet/at je er kip bij?

No offence hoor, maar het is toch gewoon een standaard sausje. Iedereen hier alsof het een sterrengerecht is. :roflol:

Ziet er lekker uit hoor daar niet van, eet/at je er kip bij?

Haha, dit is ook wat ik dacht (ik geloof graag dat dit lekker smaakt hoor, je kan van simpele ingredienten iets heel lekkers maken) :thumbup:
Eet smakelijk verder, allen

Laatst bewerkt:
Sopa de elote con pollo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die wazzup slooft zich wel altijd uit met het eten ;) kan je niet wat voor ons ook maken wazzup? ;)

die wazzup slooft zich wel altijd uit met het eten ;) kan je niet wat voor ons ook maken wazzup? ;)

Ik zie me al een (D)BB restaurant beginnen ... het enige restaurant met naast het menu (met ee cut en een bulk sectie) een lijst met macro's ....

Maar wil je echt wel 4 kilo kipfilet betalen voor een bordje soep met 1 kipfilet ? (of 2 tegen meerprijs)

400ml water
1blik tonijn
4sneden brood

= 1 keer nooit meer ----> bijna moeten :kots:het was een ware marteling
Vanaf nu eet ik het gwn uit blik met wat curry ketchup en het brood gwn droog.

23lliio.jpg

wtf als ik het zie moet ik al bijna kotsen :(

Chinese tomatensoep (uit een pakje, maar dan helemaal gepimpt met oa sambal en sateh :))

mruzaa.jpg

400ml water
1blik tonijn
4sneden brood

Haha ook brood erin gooien, doe dan havermout/brinta. :P

Tonijn moet je echt met niks mixen behalve gewoon een lekker sausje/pasta whatev. Heb ook eens bijna moeten kokken van de kark+tonijn combi

400ml water
1blik tonijn
4sneden brood

La gente esta muy loca, what the f*ck!? :gek:

Ik heb ook ooit havermout met tonijn in de blender gegooid. Het is inderdaad (zelfs voor de hardcore derrie vreters) een uitdaging om het zonder een vies gezicht op te drinken. Voor mij was het ook eens en niet weer.

Vinden jullie tonijn met iets gemixt in de blender vies? Ik doe het dagelijks, heerlijk :)

Terug
Naar boven