Fitness Seller

Wat eet je nu?

welke pizza?

Weet even de naam niet psies, iets van quatro fromage ofzo, heb wel trek in kaas :)

hoeveel 3 stuks?

zometeen havermout en half bakkie kwark

ik kijk erg uit naar pizza doner

waarom voel ik me altijd k*t als ik gejunkt heb? Ik wil toch meer pl kant op fuaaark

Nee 2 pizzaatjes, me vriendin neemt er ook 2, dat is niet normaal wat die kan wegeten :s

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 20:27 ----------

waarom voel ik me altijd k*t als ik gejunkt heb? Ik wil toch meer pl kant op fuaaark

Heb ik ook altijd gehad hoor, slijt vanzelf :) junken heeft ook nut, al heeft het ook allerlei bijwerkingen voor sommigen, maar goed dan moet ik weer serieus gaan doen over voeding in sport etc etc, dat doen we maar niet :)

3 eieren
30 gram Whey (Vanille)
30 gram Micellar Cassein (Vanille)
50 gram Ultra Fine Oats
Aanvullen met water tot het ongeveer zo dik is als pannenkoekbeslag

Ziet er niet heel lekker uit, maar is het wel! Ruikt en smaakt heerlijk zoet! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wekelijkse junkmeal gehad:
Friet + 2 frikandellen en een klodder mayo.

En vanmiddag:

4 eieren
50 gram Ultra Fine Oats
100 gram jonge kaas (Light)

Ook heeeeeerlijk! :D

Pot B&J strawberry cheesecake
500 gram vis
Lays rice paprika

en nog wat zooi net gegeten. lekker effe dirty

uurtje geleden met whey shake net me 3 boterhammen met 200 gram kipfilet en me omega3

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 09:58 ----------

uurtje geleden met whey shake net me 3 boterhammen met 200 gram kipfilet en me omega3 :)

banaan/whey/havermout

Macaroni bolognese.
300 gram extra mager runder gehakt, 100 gram macaroni en een halve kilogram groente (exclusief de tomatensaus van 650ml). C.a. 1000 kcals 60 gr ei - 100gr kh.

@pinda: mooie borden hé! :)

SL271405.jpg

• Like
Waarderingen: free
Straks nog een shake van 60 gram Night Protein en dan moet ik het tot het avond eten redden zonder fatsoenlijke maaltijden. Het is dus bijna IF dit. :D
Vanavond restaurantje in A'dam! :)

Moest net van me vriendin rijst met kip eten......op zondag????11 uur in de ochtend??...zucht

Je hebt het er maar zwaar mee. :aai:

Terug
Naar boven