Fitness Seller

Wat eet je nu?

Mijn ontbijt van daarstraks:

11jx3qc.jpg

appeltje
4 eitjes
2 volkoren broodjes
tomaat

Je hebt het er maar zwaar mee. :aai:

Wie?Ik?........als ik het ben, idd!!!En nu weer een shake op, word er alweer misselijk van, maar???Gaan zo naar huis en dan even langs de benzine pomp om een paar Magnumpjes te halen hmmmmm :)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 13:15 ----------

Mijn ontbijt van daarstraks:

11jx3qc.jpg

appeltje
4 eitjes
2 volkoren broodjes
tomaat

Yeah right hahahaha

geen B&J???!!!!!!

Wat ik op het moment eet: niks.

Waar ik nu zin in heb: Reese´s peanutbutter cups. Alleen in de VS verkrijgbaar in principe, maar op het Leidseplein hier in adam zit een zaak met Amerikaanse voedingsmiddelen, ns kijken of ze het daar verkopen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kheb nog niks gegeten en heb er niet echt zin in
heb nog wa hoofdpijn en mijn maag en darmen doen ook wat raar:D

500gr tomatensaus
500gr rundergehakt
Blikje tonijn
200gr penne

Waar ik nu zin in heb: Reese´s peanutbutter cups. Alleen in de VS verkrijgbaar in principe, maar op het Leidseplein hier in adam zit een zaak met Amerikaanse voedingsmiddelen, ns kijken of ze het daar verkopen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd die zijn goddelijk, elke keer als ik in LA ben in een supermarkt moet ik er ff eentje meenemen , Goddelijk :)

Idd die zijn goddelijk, elke keer als ik in LA ben in een supermarkt moet ik er ff eentje meenemen , Goddelijk :)

OK ik heb ze nog nooit gehad, en ik ben zeer benieuwd, heb ooit een keer in groep 6 ofzo chocolade en pindakaas in een soort reep geprobeerd, vond ik best lekker.

Maar ze zijn dus de shit? NICE, ik ga over half uurtje naar t Leidse :D:D

Pasta met koolvis en cherrytomaatjes.:cheer:

Laatst bewerkt:

[Link niet meer beschikbaar]
Bij de Jumbo kan je het ook aanvragen :D

200g gekookte kipfilet
160g noodles met kruiden

Terug
Naar boven