- Waardering
- 1.015
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Van bulgur maakt me moeder vaak GlSIR ken je dat?ook lekker :d

Ja dat is ook echt lekker man! Eens in de tijd als ik bij me ouders ben, standaard gerechtje![]()
Wat is gisir?? Thai's gerechtje?!?!
---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:47 ----------
Ah al gevonden, kisir, turkse sh1t

Ziet er wel lekker uit hmmm hmm hm mhm mh ....
krijg spontaan honger maaaaaar NIET cheaten!!!
---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:53 ----------
Dit is echt zo honger maak topic.... Ik mag nu niks meer eten tot aan me kwark en slapen... damnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nog paar uurtjes volhouden.

Post WO Shake
Whey , Dextrose en BCAA
over drie kwartier Post WO meal
150 gram rijst met 200 gram kip

BCAA combineren met whey? Beter van niet. De unieke eigenschap van BCAAs is de ontzettend snelle en volledige opname. Als die BCAAs geremd worden in hun opname breekt je lichaam er veel meer van af, en zal dus een lager percentage werkelijk zijn bestemming bereiken.
Beter direct na de training dextrose met BCAA, en een half uurtje later whey.![]()

Heb vandaag me abs weer eens gezien, als ik maar 2 weken volhoudt staan ze er blijvend wat m'n doel uiteindelijk ook is... Maar FUUUUU 2 weken is LAANNGGNGNG vooral met honger/verveling hehehehe

Heb vandaag me abs weer eens gezien, als ik maar 2 weken volhoudt staan ze er blijvend wat m'n doel uiteindelijk ook is... Maar FUUUUU 2 weken is LAANNGGNGNG vooral met honger/verveling hehehehe
Ik haat cutten. Ik wou van 12 naar 10 in een maand, maar na 2 dagen hield ik het voor gezien. Ik blijf wel lekker cleanbulken.
Maar gewoon volhouden, lukt je wel bra.
OT:
Bak kwark.
De tonijn burgers uitgeprobeerd! ****ing nice!
Dat ga i
[Link niet meer beschikbaar]