MuscleMeat

Wat eet je nu?

Lekkere salade met kip.

Daarvoor nog effe voor het eerst Night Protein van XXL Nutrition gegeten.

Hoe bevalt die night protein? Ben kwark onderhand een beetje beu

Redelijk goed. Ik heb er een vla van gemaakt door 200ml water met 50 gram Night Protein te mixen in een kom. Daarna effe koud laten worden in de koelkast. Vind het een beter alternatief dan kwark, je hebt nu echt smaak en het lijkt wel op normale vla. Zaten alleen wel wat hele kleine klontjes en stukjes chocola in, maar dat was niet zo heel erg hinderlijk. Ik ga het blijven gebruiken, want heb gemerkt dat ik van teveel lactose toch enigzins winderig kan worden :D

Redelijk goed. Ik heb er een vla van gemaakt door 200ml water met 50 gram Night Protein te mixen in een kom. Daarna effe koud laten worden in de koelkast. Vind het een beter alternatief dan kwark, je hebt nu echt smaak en het lijkt wel op normale vla. Zaten alleen wel wat hele kleine klontjes en stukjes chocola in, maar dat was niet zo heel erg hinderlijk. Ik ga het blijven gebruiken, want heb gemerkt dat ik van teveel lactose toch enigzins winderig kan worden :D

Haha idd ben dat lactose ook beetje zat. Misschien ga ik het ook proberen. Thanks!

Moest net een shake drinken van me vriendin, ben tegen shakes drinken, maar smaakte best lekker :)
Was alleen wel heel erg dik :P

vloeibare aardappel

/hardcore

pizza

4e pizza vandaag :roflol:

hmmm lekker buf worden met kip pizzas

Kwark, noten, studentenhaver :)

denk zo nog iets van broodje kipfile, hebt echt honger

kwark met whey choco
sojamelk en honing

500gr kwark

Terug