MuscleMeat

Wat eet je nu?

Had toch die opleiding voeding en dietiek moeten gaan volgen :mad:

welke hbo doe je dan?

shake van havermout 100 g
amandelnoten
diepvriesfruit 100g
blauwe bessen 20g
lijnzaadolie
whey 32g

7 btrhm volkoren met rookvlees , kaas, ei, pindakaas, kipfilet
banaan
liter melk

sups

1x ijzer tablet
1x cal mag zink
1x 50+ vitaal
2x vit c

2 boterhammen ham kaas, eentje met ham en mosterd.
een banaan, wat mini tomaatjes en een melk whey shake

net een bakje met rijst op en wat erwten en kip.
Straks even wat potten ijs halen, heb genoeg netjes gegeten, ik zie me helemaal in mekaar storten :( stond net op de weegschaal en stond nog maar op 107 kilo :(

ik ook vanochtend maar 152!

2 bruine broodjes met kaas
1 met pindakaas

Mmmmmmmmm

Worden jullie in de supermarkt als je je bb eten (tonijn, kwark, kipfillet etc etc) op de loopband voor de kassa neer legt ook raar aangekeken door de overige mensen in de rij?

Valt me de laatste tijd steeds meer op de mensen raar kijken als ik 5 potten magere kwark, 4 blikken tonijn, en nog al het kip,kalkoen fillet dat ik kon vinden op de kassaband neerleg.
Oja en nog de pot pindakaas en de pakken appelsientje exotisch fruit voor de vitamines

ze kijken mij pas raar aan als ik zeg dat dat mandje vol boodschappen m'n avondmaaltijd is

Worden jullie in de supermarkt als je je bb eten (tonijn, kwark, kipfillet etc etc) op de loopband voor de kassa neer legt ook raar aangekeken door de overige mensen in de rij?

Valt me de laatste tijd steeds meer op de mensen raar kijken als ik 5 potten magere kwark, 4 blikken tonijn, en nog al het kip,kalkoen fillet dat ik kon vinden op de kassaband neerleg.
Oja en nog de pot pindakaas en de pakken appelsientje exotisch fruit voor de vitamines

Mensen kijken me raar aan als ik frikandellen, patat, hamburgers, ijs, chocoladerepen, pannekoeken, vla etc etc neerleg :D dan zeg ik altijd dat is voor mijn vriendin hoor??En dan komt die aangelopen met 11 a 12% vet en 71-72 kilo :p

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 16:30 ----------

ja, kwam van 156 ben aan het cutten sinds een week of 4!

Jezus man, en wat is je doel uiteindelijk??

gamba's

• Like
Waarderingen: Obee
Terug
Naar boven