XXL Nutrition

Wat eet je nu?

2 volkoren bolletje + 150 gr tonijn + pindakaas zodat het broodje niet zacht wordt.
Grote caseine shake + 30gr walnoten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

'The Godfather'

Its Cheat day!

Burger komt van Burgerz

weinig vet, veel kh, redelijke eitwitten :o

De koolhydraten zijn van de simpele soort, geen vezels, en het vet wat erin zit is slecht vet.
Die 13 gram eiwit kan je makkelijk ergens anders uithalen. Of je moet natuurlijk 300 gram van dit per dag eten.

[Link niet meer beschikbaar]

'The Godfather'

Its Cheat day!

Burger komt van Burgerz

Dat ziet er weer goed uit. Wel een hele kunst om dat ding zo te serveren zonder dat ie omvalt en asociaal duur.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 21:20 ----------

pannenkoeken en suikers? umm lijkt me stug

Geen vezels dus geen volkoren dus simpele koolhydraten, net als witbrood en zo.

Dat ziet er weer goed uit. Wel een hele kunst om dat ding zo te serveren zonder dat ie omvalt en asociaal duur.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 21:20 ----------

Geen vezels dus geen volkoren dus simpele koolhydraten, net als witbrood en zo.

Ik zou zeggen vraag het in de voeding sectie

De koolhydraten zijn van de simpele soort, geen vezels, en het vet wat erin zit is slecht vet.
Die 13 gram eiwit kan je makkelijk ergens anders uithalen. Of je moet natuurlijk 300 gram van dit per dag eten.

Is gewoon een goed product, je moet niet zo blind staren naar ''simpele'' suikers. Voeg er wat whey toe en bak het met olijfolie, perfect.

Van mij mag je het eten hoor, ik zeg alleen dat het een stuk minder gezond is dan Brinta ed.

Dat zei je volgens mij nergens anders zou ik er niet op in gaan. :) En er zijn inderdaad betere producten.

Iedereen weet dat Brinta complex is met vezels dus dan kan je toch wel de conclusie trekken dat iets wat simpel is zonder vezels minder gezond is ???

En nu stop ik met de discussie over pannenkoeken van de Aldi.

500 gr. kwark + 150gr. bosvruchten. Jummie

2 hardgekookte eieren + 4 sneden brood belegd met kipfilet en bacon.

en nog een flesje chocomelk van 0.5l

250ml melk, whey, brinta

Terug
Naar boven