Fitness Seller

Wat eet je nu?

Zit vet in, geen geweldige vorm van.... Jij moet een sixpack krijgen :mad:

Die komt er ook heus wel, maar daar laat ik geen melk voor staan. Dat zoek ik wel in de rest van mijn voeding..

Ben alleen drastisch opzoek naar excel want mijn ander computer heeft het begeven en hier zit geen excel op..:mad:.

Die komt er ook heus wel, maar daar laat ik geen melk voor staan. Dat zoek ik wel in de rest van mijn voeding..

Ben alleen drastisch opzoek naar excel want mijn ander computer heeft het begeven en hier zit geen excel op..:mad:.

Google? :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rucola, tomaat, komkommer, ei, zalm. Jummie

Mmm heerlijk kleurrijk bordje nitwit. :thumbup::)

2 mandarine, 2 banaantjes, 2 hardgekookte eitjes met brood en pindakaas met brood,
1 blikje zwan worstjes met mosterd en brood, 1tablet glucosamine, 1 multivitaminen, omega3 cap, halve liter water, en glas cola.

13 rijstwafels met 100 gr kipfilet 2 plakken kaas en half liter water.

Een vrouwtje met 6 pack, vind k niet mooi moet zacht blijven en de vrouwelijke rondingen, geen plank met een gat in voor me :p :) :) :) ;)

ik drink volle melk of chocomelk lekker bulk / winter tijd :)

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 12:40 ----------

13 rijstwafels met 100 gr kipfilet 2 plakken kaas en half liter water.

Hardcore ! :cool:

:finger:
Vet inname tezamen met eiwit, stimuleert spier opbouw (balans van proteine synthese en afbraak) beter dan eiwit alleen. Zie wetenschappelijke studie:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16679981

Mits de calorien in je voeddingsschema passen is melk prima, volle melk zelfs nog beter dan magere melk. Ik de zelf halfvol op onderhoud en mager in de cut.

Belangrijkste les: neem nooit, NOOIT voedingsadvies aan van een ecto! :x :mad:

Dierlijk vet is nou ook niet iets wat je bewust moet gaan nemen. Teveel is en blijft ongezond, en het testosteronverhogende effect van verzadigd vet is te verwaarlozen.

Onverzadigde vetten kunnen naast gezond ook testosteronverhogend zijn trouwens.
http://www.springerlink.com/content/l433464165n56327/
:)

Hebt net 2 bruine pistolets gegeten met 200g gerookte zalm.
Zijn pistolets eigenlijk BB waardige voeding? Of is het eerder een cheatmeal?

voor mensen die niet weten wat pistolets zijn (kan dialect zijn, weet het niet zeker)
a%20%2835%29.jpg

Niks mis mee volgens mij.

Hebt net 2 bruine pistolets gegeten met 200g gerookte zalm.
Zijn pistolets eigenlijk BB waardige voeding? Of is het eerder een cheatmeal?

voor mensen die niet weten wat pistolets zijn (kan dialect zijn, weet het niet zeker)
a%20%2835%29.jpg

Bruin is niks mis mee

Oke, was niet zeker. Thx!!!

Terug
Naar boven