XXL Nutrition

Wat eet je nu?

200 gram kipfilet
Halve rode paprika
1 ui
3 grote champignons
100 gram rijst (ongekookt gewogen)
stuk komkommer

307p9pe.jpg

Mn gratis whey shake van de b&f actie:D

me eigen gemaakte protein cake (1 stukje, 800 kcal)

Vandaag als ontbijt yoghurt met musli & koffie met melk.

Smiddags soep en dan een portie groene groenten erbij, daarna een boterham met light smeltkaas, rauwe ham en salade ( beetje tartaarsaus ook ). Broodje ciabatta met wat kipsalade.

Tussendoor 60 gram pure chocolade en een droge worst. Alst avondeten nog wat komkommer en 2 veggie burgers :).

Aan het cutten dus, moest eigenljik wel nog mijn stukken fruit eten, vooral veel groenten gegeten vandaag maar dat kan er straks ook nog bij.

30 gram cashew nootjes + 300 gram kwark

4 plakjes bacon kort opbakken.. 5 eieren erbij en de dooier zacht laten

Ondertussen 2 tosti's met kaas in 't tostiijzer.

tosti's open maken en de bacon + het ei er tussen doen.
Bam!

5 eieren + 4 plakjes bacon + gesmolten kaas + 4 boterhammen.

Schelvis op gegrilde courgette met zeekraal en paprika en fondant aardappelen (meer dan op de foto)

5oz9xk.jpg

En gister:

Beef chimichurri met aardappels (meer dan op de foto) en rucola-koriander-mango-chili salade

sb4paw.jpg

Laatst bewerkt:
Kwark

Ziet er goed uit, vlees is ook mooi gegaard. Alleen je courgette ziet er een beetje droog uit, niet gelakt zo te zien.

Klopt, droog op de grill gedaan, maar met de vis, paprika en zeekraal smaakt dat prima hoor. En ook op zichzelf, zit genoeg vocht in courgette, was niet droog.

Schelvis op gegrilde courgette met zeekraal en paprika en fondant aardappelen (meer dan op de foto)

5oz9xk.jpg

En gister:

Beef chimichurri met aardappels (meer dan op de foto) en rucola-koriander-mango-chili salade

sb4paw.jpg

Zo hey! Dat ziet er echt super uit haha!

Kwark en walnoten.

Zeekraal is btw erg lekker! Wel duur toch?

ziet er allemaal lekker uit, ik eet gewoon droge zooi voorlopig.
heb nooit veel om eten bereiden gegeven eigenlijk

500gr kwark met ketchup en sambal

zeekraal is vrij prijzig ja. Wilde het eens proberen, was lang geleden. Ik geloof 2,50 voor een bakje. 2 dagen van gegeten. Ik houd van koken, neem er graag ff de tijd voor, ook al eet ik dan om half 9 soms.

Kwark met berry blast whey.

Zo brinta met whey.

FOTO

En gister:

FOTO

Hoi CHEFKOK

Terug
Naar boven