Fitness Seller

Wat eet je nu?

hmm... dat ging even mis. Mijn vriendin wist niet dat ik al een wortelsalade tussen de middag had gegeten en toen ik zei dat ik geen zin had aan zuurkool (hele beroerd low-carb maaltijd imo) had ze hutspot gemaakt. Toen heb ik vn de wortel en ui maar een wortelsoepje gemaakt (met gember en yoghurt (en een beetje sambal))

Nomnom...

[Link niet meer beschikbaar]

Dus morgen zie je oranje van de overdosis betacaroteen? Ziet er lekker uit tho.

Oosterse rode kool salade met appel (met "ras el hanout" kruiden)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Boerenkool met verse wurst.

Voor morgen op school :meal:
Vandaag helaas geen carbs meer :(

80g volkoren pasta
200g kippengehakt
halve courgette

2eyx9c1.jpg

Verse wortelsoep (gemaakt Door mijn moeder) tegen de honger :(

bjhher.jpg

Mijn vertrouwde bak kwark :D met klein beetje honing dit keer

Hoe maak je zo'n wortelsoepje? Zo simpel mogelijk?

Kwark en pinda's.

Net bak kwark (volle) gegeten, nu tanden poetsen, buikspieroefeningen en slapen

Iemand tips voor low carb maaltijden?

Dit zijn dingen die ik nu al eet, maar vroeg me af of er nog andere (lekkere) low carb maaltijden zijn. Beetje variatie kan geen kwaad!

Goed plan! Straks eens doen als ik aan mijn pc zit!

Inderdaad een goed plan. Dan kijk ik ook stiekem mee.

Is er eigenlijk ook al een topic over 'koopjes/aanbiedingen' wat er bijvoorbeeld die week in de aanbieding is en waar.
Bijvoorbeeld deze week bij de AH 400GR wokgroente van €2.49 voor €2.00 en ook de zalmfilet is van €3.99 voor €2.99.

Inderdaad een goed plan. Dan kijk ik ook stiekem mee.

Is er eigenlijk ook al een topic over 'koopjes/aanbiedingen' wat er bijvoorbeeld die week in de aanbieding is en waar.
Bijvoorbeeld deze week bij de AH 400GR wokgroente van €2.49 voor €2.00 en ook de zalmfilet is van €3.99 voor €2.99.

Idd ook een goed idee ook wat vlees betreft.

Dit zijn dingen die ik nu al eet, maar vroeg me af of er nog andere (lekkere) low carb maaltijden zijn. Beetje variatie kan geen kwaad!

Is daarin nog niet variatie genoeg ? Je kunt wel iedere dag een andere salade of soep eten.

Groente * kruiden = onbeperkte variatie. Voeg wat vis of vlees (of eieren) toe en klaar....

Ik trek altijd de koelkast open, google op het ingrediënt dat ik wil gebruiken en dan vind ik altijd wel een recept wat ik ongeveer kan maken met wat ik in huis heb. Zelfs rode kool soep (je moet wel durven) .. Alleen zuurkoolsoep leek me tot nog toe niet helemaal je van het ... http://www.nrc.nl/koken/2013/01/12/zuurkoolsoep/

Kijk anders eens op een south beach website voor ideeën

Terug
Naar boven