Fitness Seller

Wat eet je nu?

Gekookte aardappelen in schil, rode kool, appel en scharreleieren van opa.

daarnet chinees, nu kauwgom

Havermout straks ook kauwgom:D

Pangroentjes van iglo met een 300gr gebakken kalkoenfilet.

150 gram kipfilet
70 gram zilvervlies rijst
150 gram broccoli
4 championnen

Jongens hoe maken jullie havermout?

Als ik al die foto's van havermout zie zie ik met 50 gram een hele kom vol als ik 50 gram havermout maak krijg ik maar 1 grote lepel vol dat is bijna alles of net 2 lepels ;S

Jongens hoe maken jullie havermout?

Als ik al die foto's van havermout zie zie ik met 50 gram een hele kom vol als ik 50 gram havermout maak krijg ik maar 1 grote lepel vol dat is bijna alles of net 2 lepels ;S

Wat wil je nou precies weten? Pak havermout, weeg het af en gooi er water/melk bij.

Meer melk erin pleuren?

Diesel ik bedoel als ik 50 gram havermout maak dan krijg ik een heel klein bordje met havermout maar andere mensen die 50 gram havermout maken krijgen een hele kom vol

maar dus als ik meer melk erin doe krijg ik meer havermout shady?

Diesel ik bedoel als ik 50 gram havermout maak dan krijg ik een heel klein bordje met havermout maar andere mensen die 50 gram havermout maken krijgen een hele kom vol

maar dus als ik meer melk erin doe krijg ik meer havermout shady?

are you going full r*tard?

vul een glas met water, doe er meer water bij, dan komt je glas toch voller te zitten? hoe is dit anders bij havermout in een bordje als je er melk bij doet..?

geweldige thread...

Ben helemaal gemotiveerd nu om gezond te eten extra alert erop te wezen.

Vandaag is geprobeerd 2 broodjes met pindakaas schouderham slankie kaas :)

Morge is iets andersproberen :) Voel me al stukken beter!

Bakje kwark. Op zich niets bijzonders, maar damn wat was het dit keer dik.. me like !

500gr kipfilet + 350gr paprikas +honey bbq saus
250gr magere yoghurt + 250gr bessen/aarbeien/bramen + 25gr pindakaas + toef crème fraîche

zilvervliesrijst met broccoli en een onsje gebraden rosbief (vleeswaren)

3 eitjes 2 sneetjes brood en wat komkommer augurk

die komen straks :D

Oww waarom dan?

• Like
Waarderingen: Obee
Terug
Naar boven