Fitness Seller

Wat eet je nu?

5 eieeren

ty

kipfilet en wat rijst :)

boerenkool met worst en jus, halve kilo kwark en een appel :D

tyna

broodje gaynigger

sletjes

tonijn lijnzaadolie ketchup ananas 6 crackers

EET SMAKELIJK:cool:

Vannacht coke gesnoven , veel te veel gedronken en tot 13u vanmiddag gedoet . Opgestaan , gaan kotsen , 1 boterham gegeten , gaan trainen . Toch nog een benchPR gehaald . Vervolgens moest ik potverdomme nog gaan werken ook (in een keuken) , heb 4 scampis gegeten . Nu is mijn maag wat beter en heb ik een pizza besteld bij gebrek aan iets anders .. 3 stukken opgegeten , 4de stuk ligt hier voor mij koud te worden . Ik moet dit opeten ...
Besluit : ik drink nooit meer.

Vannacht coke gesnoven , veel te veel gedronken en tot 13u vanmiddag gedoet . Opgestaan , gaan kotsen , 1 boterham gegeten , gaan trainen . Toch nog een benchPR gehaald . Vervolgens moest ik potverdomme nog gaan werken ook (in een keuken) , heb 4 scampis gegeten . Nu is mijn maag wat beter en heb ik een pizza besteld bij gebrek aan iets anders .. 3 stukken opgegeten , 4de stuk ligt hier voor mij koud te worden . Ik moet dit opeten ...

ik wou net zeggen.. coke moet je gewoon blijven snuiven :D

Ik heb gisterenavond ook geprobeerd om ook "coke" te snuiven..............Alleen ik krijg die ijsblokjes niet door mijn neus :D

yoghurt met lijnzaadolie en wat muesli.

hmmmmz twijfel vanavond tussen spaghetti bolognese of spaghetti all' arrabiata met kip milanese.

Rijst, groenten, kippie en een appeltje voor de dorst

Volkoren macroni met roerbak groente shizzle en vlees. Een hele afhaalchineesbak vol. :D

Terug
Naar boven