Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vannacht coke gesnoven , veel te veel gedronken en tot 13u vanmiddag gedoet . Opgestaan , gaan kotsen , 1 boterham gegeten , gaan trainen . Toch nog een benchPR gehaald . Vervolgens moest ik potverdomme nog gaan werken ook (in een keuken) , heb 4 scampis gegeten . Nu is mijn maag wat beter en heb ik een pizza besteld bij gebrek aan iets anders .. 3 stukken opgegeten , 4de stuk ligt hier voor mij koud te worden . Ik moet dit opeten ...
Besluit : ik drink nooit meer.

ik wou net zeggen.. coke moet je gewoon blijven snuiven[/QUOTE]
![]()
Ik heb gisterenavond ook geprobeerd om ook "coke" te snuiven..............Alleen ik krijg die ijsblokjes niet door mijn neusVannacht coke gesnoven , veel te veel gedronken en tot 13u vanmiddag gedoet . Opgestaan , gaan kotsen , 1 boterham gegeten , gaan trainen . Toch nog een benchPR gehaald . Vervolgens moest ik potverdomme nog gaan werken ook (in een keuken) , heb 4 scampis gegeten . Nu is mijn maag wat beter en heb ik een pizza besteld bij gebrek aan iets anders .. 3 stukken opgegeten , 4de stuk ligt hier voor mij koud te worden . Ik moet dit opeten ...
Besluit : ik drink nooit meer.

Ik heb gisterenavond ook geprobeerd om ook "coke" te snuiven..............Alleen ik krijg die ijsblokjes niet door mijn neus![]()