Fitness Seller

Wat eet je nu?

binnen een halfuurtje spaghetti bolognaise

zometeen een fikse lading Brintaaa

Geen idee wat er zo eens gekookt moet worden.. Ik gok/hoop kip en rijst! Zo'n zin in!
Naja, heb meer zin in penne met broccoli en zalm, maar helaas...

2 pak melk op voor vandaag, zometeen babi pangang (hoe je het ook schrijft)

2pk melk damn wat een vocht zul je vasthouden als je dit dagelijks doet.

ik ga zo effe aardappelen met vis en groete eten (BUlky style)

Had trek in melk, en nee ik doe het niet dagelijks :). Dan houd ik het bij 1 pakje.

Patatje met een Hawaiiburger :meal:

30c1wye.jpg

Ik merk het al... dit topic is niet goed voor mij om te lezen. Zit de hele tijd van "oeh... wil ik ook!". En nou heb ik nog meer honger!

Zuurkool met aardappellen en een ribkarbonade (die erg geslaagd was, heerlijk mals en dat in 4 minuutjes) :p

Zelfgemaakte lasagne !

Zit nu heerlijk na te genieten van een ijsje...

daarnet gebakken visfilet met een KOrstje en volkoren pasta en nu bakkie kwark van halve kilo met appel en peer en lijnzaad erdoorheen :D= smULLLEN

eet smakelijk!

Net 2 big tasty burgers en een grote portie potatoes op.. bij de McDonalds vandaan :D

ochtendshakje op: 100gram havermout, 1 banaan, 20gram bananen whey, 600ml halfvolle melk.

zozo ik zal lekker volgeladen zitten met carbs voor de training binnen 15 minutjes:o

60g havermout, scoop chocolade whey isolaat, water en een appel.

3 eitjes
2 vanillewafels

en der ligt nog een snickers die ook geen lang leven meer beschoren is :p

ik bijt op een houtje

Toen ik vanmorgen weer eens veel te vroeg op stond 2 geroosterde bruine boterhammen gehad, 1 met jam en 1 met honing. Lekker groot glas lauw water en nog een glas ijsthee er achteraan.

En straks eens op zoek naar wat te eten voor ik ga fietsen.

Terug
Naar boven