Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mail ff een bordje door

Jij bent echt erg vreetzak

Hoe kan jij nou in godsnaam nog maar in de 60 kilo wegen spanksta? Heb je nog steeds zoveel baantjes? Je zou toch onderhand wel wat aan moeten komen

Hoe kan jij nou in godsnaam nog maar in de 60 kilo wegen spanksta? Heb je nog steeds zoveel baantjes? Je zou toch onderhand wel wat aan moeten komen![]()

Daarom:lol..
1) Hoezo vraagje dat?
2) Ik weeg 63,5
3) Hoezo Vraag je dat?
![]()

Wat ik van je lees eet je best veel maar kom je weinig aan ik snap er niks van. Ik zou graag lezen dat je 80 kilo en goed in je vel zou zitten.Ja maar ik snap je vraagstelling niet helemaal
Bedoel je dat ik veel eet en weinig aankom?
Of bedoel je dat ik te weinig eet en dus te weinig aankom?

Geen whey er doorheen?
Hoorde van u dat dit goed is..
, 1/2 schep hè!is gewoon voor de smaakGeen whey er doorheen?
Hoorde van u dat dit goed is..
is gewoon voor de smaak
OT: 50gram protein 80 +10ml olijfolie
Dit wist ik nietDe smaak is een leuke bijkomstigheid, maar het heeft ook een echte reden.
Je hebt je groeihormoonpiek ong. 1 a 1,5 uur nadat je slaapt.
Dan kickt je whey er op het juiste moment in en heb je de rest van de nacht profijt van je langzame eiwitten.
bedankt om het uit te leggen!Mijn dinnetje goed he!!!De smaak is een leuke bijkomstigheid, maar het heeft ook een echte reden.
Je hebt je groeihormoonpiek ong. 1 a 1,5 uur nadat je slaapt.
Dan kickt je whey er op het juiste moment in en heb je de rest van de nacht profijt van je langzame eiwitten.