AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

  • Topic starter Sylve
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 248K
  • Volgers 265

Bezoekers in dit topic

Broodje hamburger met 1el ketchup + 1el mayo, 3 plakjes kaas en een bruinbolletje.
Gezin doet gezellig mee, die gaan aan de frikandellen... "omdat ze ook eiwitten nodig hebben" :knipoog:

Eigenlijk mij pre-slaap, maar neem later op de avond nog wat extra omdat ik voel dat ik te weinig gegeten heb (hele dag rondgelopen met de kids op schouders).
 
Avondeten was sashimi van zalm met spinazie tomaat en sojabonen
Nu: abrikozen havermout cacao nibs en pindakaas
 
Net gehad: 200g blauwe bessen en een bak kwark naturel campina
Nu: 1 banaan met havermout en pindakaas
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Bami / nasi - kipfilet - satesaus - tofu - tempeh - kousenband - 120 gram whey + 2 kiwi's + 20 gram lindt chocolade 90%.

Calorieen rond de 2000 ofzo.
 
24gr whey, 200mL amandelmelk.
170gr Griekse yoghurt 0%, 20gr fambozen, 20gr bramen, 20gr aalbessen en 15gr volkoren cornflakes.
 
100gr rijstwafels met 60gr pindakaas

Vanavond nog een smart bar white chocolate raspberry + 200gr magere franse kwark, 50gr havermout, 20gr blauwe bessen en 20gr 85% lindt chocolade
 
60 Gram havermout
2 Eieren
Scheutje sojamelk
Oftewel een fucking droge pannenkoek.
 
AH witte kaas hummus salade (eet deze elke week wel een keer, goddelijk lekker)
+
3 volkoren bolletjes met zelfgemaakte tonijnsalade (tonijn, augurk, ketchup, mosterd, knoflooksaus)

Eet onderweg en had gisteren geen zin om te koken hiervoor
 
Sla, kip, shoarma, eitjes & twee augurken.

20180814_193354.jpg
 
Zout chips :o
Doei dieet.
 
Jij kan het hebben. Alleen beetje extra vocht vasthouden maar dat is ook zo weer weg.
 
170gr Griekse yoghurt 0%, 10gr noten, 10gr pure chocolade 72%
 
100 gram rijst - 240 gram bruine bonen - 200 gram mexicaanse roerbakmix - 200 gram kipfilet - 40 gram pindakaas/10 gram kokosolie

700 ml amandelmelk - 80 gram whey - 150 gram mango

Calorieen rond de 1700 +
 
Back
Naar boven