Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.645
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heheben er benieuwd naar, nog nooit eerder gehad. Gisteren iemand voor me meegebracht. Ben dus vol verwachting...
, hebbie een plaatje van die dingetjes? Hoor wel oft wat is hahaHeheben er benieuwd naar, nog nooit eerder gehad. Gisteren iemand voor me meegebracht. Ben dus vol verwachting...
, hebbie een plaatje van die dingetjes? Hoor wel oft wat is hahapindarotsjes. Ook makkelijk zelf te maken. Chocolade smelten en pinda's erin gooien en hoopjes maken. Laten uitharden en voila.. pindarotsjesAh choco pinda dingetjes?, hebbie een plaatje van die dingetjes? Hoor wel oft wat is haha

pindarotsjes. Ook makkelijk zelf te maken. Chocolade smelten en pinda's erin gooien en hoopjes maken. Laten uitharden en voila.. pindarotsjes
![]()
Lekker.. mits je geen pinda allergie hebt

:pindarotsjes. Ook makkelijk zelf te maken. Chocolade smelten en pinda's erin gooien en hoopjes maken. Laten uitharden en voila.. pindarotsjes
![]()
x100Nu ik toch aan het cutten ben wil ik al je allergieën wel voor een maandje overnemen hoor.
Ah choco pinda dingetjes?, hebbie een plaatje van die dingetjes? Hoor wel oft wat is haha

Lactose, gluten intolerant.Je hebt zoiets zelfde met rozijntjes toch? Is dat niks voor je dan?![]()

Denk niet dat je daar vrolijk van wordt:x100
Nu ik toch aan het cutten ben wil ik al je allergieën wel voor een maandje overnemen hoor.

.Je kan ook zeggen: het gaat altijd 6 x in de week heel erg goed!Het is weer geweldig afgelopen natuurlijk. Nadat ik te horen kreeg dat we pannenkoeken gingen eten ben ik ook maar tijgernootjes gaan eten vanmiddag en vanavond die chocola gegeten. Dat zal wel weer zo'n 5000 Kcal zijn vandaag.
Ik kan perfect cutten maar het gaat toch altijd 1x in de week mis.
Klinkt toch al veel beter, niet?Je kan ook zeggen: het gaat altijd 6 x in de week heel erg goed!Klinkt toch al veel beter, niet?
.Meh, dat klinkt te positief. Dan leer ik het nooit af.

………………….. leg dat maar eens uit..Het zal waarschijnlijk geen troost zijn, maar hier ging het vanavond ook "mis"
Onverwacht uit eten genomen door mijn vriend (wat wel superlief is natuurlijk!): varkenswangetjes met frietjes gegeten en erna nog een verwenbordje
Veel teveel kcal, maar wel genoten en een superleuke avond gehad![]()
Het is weer geweldig afgelopen natuurlijk. Nadat ik te horen kreeg dat we pannenkoeken gingen eten ben ik ook maar tijgernootjes gaan eten vanmiddag en vanavond die chocola gegeten. Dat zal wel weer zo'n 5000 Kcal zijn vandaag.
Ik kan perfect cutten maar het gaat toch altijd 1x in de week mis.
. De 5000kcal vreetbui ken ik, we zijn goede vrienden inmiddels.
Zonde van je cut trouwens, al uitgevonden waar het mis gaat?
Refeeds (bv 6 dagen extra weinig, 1 dag extra veel), veel water, veel groente, constant bezig blijven en tijdig extra eten als je meer dan gewoonlijk veel trek hebt werken goed voor mij... en liters water met een smaakje.
.
.