Fitness Seller

Wat eet je nu?

85gram cocopops
200ml kokosmelk
50gram whey iso chocolade

Nieuwe favoriete post workout maaltijd:banana:

pasta ovenschotel met broccoli, ui, knoflook, tomatenblokjes, gehakt, champignons, geraspte kaas en beetje italiaanse kuiden + peper/zout.

Ah choco pinda dingetjes? :eek:, hebbie een plaatje van die dingetjes? Hoor wel oft wat is haha
pindarotsjes. Ook makkelijk zelf te maken. Chocolade smelten en pinda's erin gooien en hoopjes maken. Laten uitharden en voila.. pindarotsjes :D
pindarots.jpg

Je hebt zoiets zelfde met rozijntjes toch? Is dat niks voor je dan? :rolleyes:
Lactose, gluten intolerant.
Bijna alle choco varianten met rozijnen zit lactose in. Vaak ook nog kans op pinda resten omdat T in eenzelfde fabriek wordt geproduceerd..
Ik kan geen risico nemen met mijn gezondheid op T moment :o

Ik ben ook geen zoetekauw...
Meer van hartig. Maar 99% pure choco van lindt :heart:

:drool:x100

Nu ik toch aan het cutten ben wil ik al je allergieën wel voor een maandje overnemen hoor.
Denk niet dat je daar vrolijk van wordt :sad:
Ik zou T je niet eens willen lenen... De gevolgen zouden je cut echt benadelen.... Zou je echt een pak massa kosten als je dit een maand hebt...

Alhoewel T voor mij een droom zou zijn!!! Nee.... Ik zou T je nooit aan willen doen ... Sorry...

Maar erg lief aangeboden! :kiss:

• Like
Waarderingen: BB_
Ik dacht gelijk aan deze chocopinda dingetjes:o:

AHI_434d50313532313532_1_LowRes_JPG.jpg

Het is weer geweldig afgelopen natuurlijk. Nadat ik te horen kreeg dat we pannenkoeken gingen eten ben ik ook maar tijgernootjes gaan eten vanmiddag en vanavond die chocola gegeten. Dat zal wel weer zo'n 5000 Kcal zijn vandaag.

Ik kan perfect cutten maar het gaat toch altijd 1x in de week mis :o.

• Like
Waarderingen: 040B
Het is weer geweldig afgelopen natuurlijk. Nadat ik te horen kreeg dat we pannenkoeken gingen eten ben ik ook maar tijgernootjes gaan eten vanmiddag en vanavond die chocola gegeten. Dat zal wel weer zo'n 5000 Kcal zijn vandaag.

Je kan ook zeggen: het gaat altijd 6 x in de week heel erg goed! :) Klinkt toch al veel beter, niet?

Meh, dat klinkt te positief. Dan leer ik het nooit af :roflol:.

Het zal waarschijnlijk geen troost zijn, maar hier ging het vanavond ook "mis" :o
Onverwacht uit eten genomen door mijn vriend (wat wel superlief is natuurlijk!): varkenswangetjes met frietjes gegeten en erna nog een verwenbordje :rolleyes:
Veel teveel kcal, maar wel genoten en een superleuke avond gehad :heart::heart:

Het zal waarschijnlijk geen troost zijn, maar hier ging het vanavond ook "mis" :o
Onverwacht uit eten genomen door mijn vriend (wat wel superlief is natuurlijk!): varkenswangetjes met frietjes gegeten en erna nog een verwenbordje :rolleyes:
Veel teveel kcal, maar wel genoten en een superleuke avond gehad :heart::heart:
………………….. leg dat maar eens uit..

De 5000kcal vreetbui ken ik, we zijn goede vrienden inmiddels :D.

Zonde van je cut trouwens, al uitgevonden waar het mis gaat?
Refeeds (bv 6 dagen extra weinig, 1 dag extra veel), veel water, veel groente, constant bezig blijven en tijdig extra eten als je meer dan gewoonlijk veel trek hebt werken goed voor mij... en liters water met een smaakje.

De 5000kcal vreetbui ken ik, we zijn goede vrienden inmiddels :D.

Zonde van je cut trouwens, al uitgevonden waar het mis gaat?
Refeeds (bv 6 dagen extra weinig, 1 dag extra veel), veel water, veel groente, constant bezig blijven en tijdig extra eten als je meer dan gewoonlijk veel trek hebt werken goed voor mij... en liters water met een smaakje.

:D.

Jazeker ik ken alle trucjes (crystal clear, veel water drinken etc.). Het gaat bij mij niet eens echt mis door "honger" maar meer door verveling of momenten dat ik even niet nadenk. Ik ben bijvoorbeeld gewoon constant goed bezig en heb geen eens behoefte om te cheaten. Maar dan komt er met regelmaat zo'n momentje dat ik me verveel (en moe ben ofso) en dan crave ik in eens dingen als chocola of gewoon suiker in general. Zoals vanmiddag zet ik me daar gewoon overheen maar dan komt er een 5 minuten momentje waarin ik gewoon simpelweg even niet goed nadenk en dan zit je in eens te vreten. En mijn maag kan helaas erg veel hebben ook al zit ik in de cut :roflol:.

Te lage calorieën is niet het probleem. Voornamelijk de verveling i guess.

Terug
Naar boven