MuscleMeat

Wat eet je nu?

Volkoren wrap met pindakaas en banaan.
Bij deze is de pak wraps leeg :roflol:

7 bami met kip ( binge dag )

chili con carne met 400 gram rundergehakt en 250g kwark met vanille smaak.

Bij het avondeten een vegetarische salade gehad, moest nu echt even bijvoeden ;)

Nu 400 gram panga, 4 eieren. Dat is exact wat ik de rest van de dag ook op had, dus 800 gram witvis en 8 eieren in totaal over de gehele dag. :D

Gebakje

20180831_091628.jpg

30gr zelfgemaakte granola, 125gr magere yoghurt, 20gr aalbessen.

Slaatje (ijsbergsla, tomaat, komkommer, wortel, rode kool, lente-ui) met 100gr kippenwit en een gekookt eitje.
80gr brood, 10gr calve pindakaas met stukjes.
De pindakaas is zeker niet slecht, stukjes zijn super maar puur qua smaak vind ik die van Boni beter :).
Benieuwd naar de "extra crunchy" variant (wel eerst deze pot leegeten natuurlijk :roflol:).

3 dagen Protein Sparing Modified Fasting zitten er bijna op :D. Dit was mijn voeding per dag:
8 eieren
800 gram witvis
Ik had verwacht dat het zwaarder zou zijn, maar zero carbs was goed te doen en mijn trainingen gingen best lekker. Morgen weer carbs. :drool:

3 dagen Protein Sparing Modified Fasting zitten er bijna op :D. Dit was mijn voeding per dag:
8 eieren
800 gram witvis
Ik had verwacht dat het zwaarder zou zijn, maar zero carbs was goed te doen en mijn trainingen gingen best lekker. Morgen weer carbs. :drool:
Wow, zou het niet kunnen (noch willen). Begin al maar te dromen van wat je allemaal morgen kan en mag eten :)

Avondeten: 150g zalmhaasje 200g spinazie 260g broccoli en een builtje basmatirijst (75g ongekookt)

Laatst bewerkt:
Slaatje (ijsbergsla, tomaat, komkommer, wortel, rode kool, lente-ui) met 100gr kippenwit en een gekookt eitje.
80gr brood, 10gr calve pindakaas met stukjes.
De pindakaas is zeker niet slecht, stukjes zijn super maar puur qua smaak vind ik die van Boni beter :).
Benieuwd naar de "extra crunchy" variant (wel eerst deze pot leegeten natuurlijk :roflol:).
Dan uiteindelijk toch niet bezweken voor die van xxlnutrition?

Dan uiteindelijk toch niet bezweken voor die van xxlnutrition?

Had nog niet besteld, ga even wachten tot mijn repen op zijn en dan ineens vanalles wat doen.
En in de ah was een actie: 2 potten voor 3,5Euro dus ben er daar maar om geweest :D

Wow, zou het niet kunnen (noch willen). Begin al maar te dromen van wat je allemaal morgen kan en mag eten :)

Avondeten: 150g zalmhaasje 200g spinazie 260g broccoli en een builtje basmatirijst (75g ongekookt)
Hoezo, ik zit nog gewoon in de prep, dus havermout/rijst/witvis/broccoli/asperge/ei/fruit/whey/kwark.

Hoezo, ik zit nog gewoon in de prep, dus havermout/rijst/witvis/broccoli/asperge/ei/fruit/whey/kwark.
Dat schema ziet er prima uit; ik doelde eerder op die drie dagen waar je enkel vis en eieren mocht eten. Dat zou ik wellicht niet kunnen (geen discipline :)) dus hoedje af. Succes nog met je prep. Nog twee weken dan?

Dat schema ziet er prima uit; ik doelde eerder op die drie dagen waar je enkel vis en eieren mocht eten. Dat zou ik wellicht niet kunnen (geen discipline :)) dus hoedje af. Succes nog met je prep. Nog twee weken dan?
EN ZO WERD BERT NIET ENKEL GEHOORD MAAR OOK GEROKEN

EN ZO WERD BERT NIET ENKEL GEHOORD MAAR OOK GEROKEN
Houd nou eens op met je kutopmerkingen in ieder topic. Doe je zelf wel aan BB of loop je alleen maar hier te kutten?
Yep, nog maar 2 weekjes. Ik droom letterlijk van wat ik daarna zal eten, net weer gedroomd over pizza :p. Zelfs een boterham kijk ik al naar uit, na 14 weken. Slapen gaat wel lastiger nu; constant wakker en van water drinken moet ik er alleen maar vaker uit.

Houd nou eens op met je kutopmerkingen in ieder topic. Doe je zelf wel aan BB of loop je alleen maar hier te kutten?

Yep, nog maar 2 weekjes. Ik droom letterlijk van wat ik daarna zal eten, net weer gedroomd over pizza :p. Zelfs een boterham kijk ik al naar uit, na 14 weken. Slapen gaat wel lastiger nu; constant wakker en van water drinken moet ik er alleen maar vaker uit.
Veel succes gewenst binnen 2 weken, het aftellen kan beginnen nu... en die pizza, boterham etcetera zal na 16 weken des te meer smaken! Je smaakpapillen gaan niet weten wat hen overkomt :) keep up the good work

Twee roomboter appelflappen(Inner me: :finger:), 3 bananen en een whey protein shake naar binnen gewerkt.

Terug
Naar boven