Fitness Seller

Wat eet je nu?

Bezoekers in dit topic

Daarom vroeg ik er specifiek om of hij het clean/healthy wou doen. Want anders zijn de opties echt eindeloos. Denk aan chocolade repen smelten, bakken ijs laten smelten en opdrinken, taart, slagroomsoesjes etc.

Pak ook wel bak ijs af en toe, maar heb gewoon echt nergens zin in bro. Echt zo bizar hoe snel dat om kan slaan.
4 weken geleden was een zakje suiker in mn koffie een traktatie die ik niet eens durfte te nemen. En nu i can't be arsed to eat at all

rijst met kip. na 2 uurtjes weer rijst met kip

Ik spreek je wel als je ver boven je normale gewicht zit haha. :(
 
Tussen 106.5 en 107.5 ochtend. Pak nog 2 weekjes door denk ik

1m80, 107kg en vetpercentage zo laag dat je het niet kan meten :roflol: Doe je volgend jaar nog eens mee aan de DBB contest of gun je een ander een kans op de overwinning?
 
1m80, 107kg en vetpercentage zo laag dat je het niet kan meten :roflol: Doe je volgend jaar nog eens mee aan de DBB contest of gun je een ander een kans op de overwinning?
Mag niet meer he.. heb al competities gedraaid haha. Zou graag meedoen
 
Pak ook wel bak ijs af en toe, maar heb gewoon echt nergens zin in bro. Echt zo bizar hoe snel dat om kan slaan.
4 weken geleden was een zakje suiker in mn koffie een traktatie die ik niet eens durfte te nemen. En nu i can't be arsed to eat at all



Ik spreek je wel als je ver boven je normale gewicht zit haha. :(
Heavy shit, kan me het haast niet voorstellen haha. Maarja gras lijkt altijd groener aan de overkant he.
 
Ziet er niet mis uit. Is er nog wat over van van die 4-pack? :D
 
Pak ook wel bak ijs af en toe, maar heb gewoon echt nergens zin in bro. Echt zo bizar hoe snel dat om kan slaan.
4 weken geleden was een zakje suiker in mn koffie een traktatie die ik niet eens durfte te nemen. En nu i can't be arsed to eat at all



Ik spreek je wel als je ver boven je normale gewicht zit haha. :(
Zit boven de 6k en is niet zo leuk als sommige mensen denken. Haat aan eten
 
Back
Naar boven