MuscleMeat

Wat eet je nu?

Stracciatella Kvar met choco chips van jumbo & 2 rijstwafels met kaas.

Die kvar hadden ze in een grotere portie dit keer. Jammer dat het zo duur is:(

kihip

M'n moeder tagde me in een recept voor bounty's. Ik dacht, waarom ook niet. Heb alles in huis en moest toch langs de winkel om te sporten, dus nog even een reep chocola gekocht om te smelten:roflol:. Net 1 geprobeerd en t*ring, wat zijn die dingen lekker :o

Voor 3 stuks:

Binnenkant:
50 kokosrasp
2el kokosolie gesmolten
1el honing

Goed mixen tot 1 geheel, 3 repen van kneden en een half uur in de vriezer pleuren. Ik gebruikte aluminium folie om het nog even goed in te drukken en een vorm te hebben om de chocola later in te gieten.

Verder smelt je de chocola au bain marie voor de buitenkant. Ik had gewoon 100g milka melk en een +-10g kokosolie er in gepleurd. Misschien beter met pure chocola gezien het wel aardig zoet is. En misschien iets meer, schoot een beetje te kort op 1tje. De kokosolie is om het goed gesmolten te krijgen en zachter als het eenmaal hard geworden is.

Daarna haalde ik de kokos uit de folie, maakte een laagje gesmolten chocola en deed het in de vriezer (x3). Na een paar min kun je ze er uit halen, de kokosrepen er op leggen en dan nog meer chocola overheen gieten. Half uurtje in de koelkast en je hebt je eigen dikke blokken bounty die ietswat gezonder zijn :p

Screenshot-20181215-234012.jpg

Screenshot-20181215-234016.jpg

^schoot hier wat te kort op de chocola, de andere 2 zijn nog beter verpakt:eyebrow:

(geen zin om de moeite voor de macro's te nemen, reteveel werken dit weekend dus een beetje extr kan geen kwaad :D)

Laatst bewerkt:
3 Eieren geklotst in pittige curry kruiden + chilipoeder + zeezout
200 Gram Chinese roerbak groenten
50% Reduced tomato ketchup

Helaas geen curry madras kruiden maar zo is het ook heerlijk.

bak kwark met 20 G pure hagelslag :lick:

Terug
Naar boven