Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Biefstuk van ruim 200 gram, rijst en ovengeroosterde groente. En wat extra 100% pindakaas, want mijn nog te laag in vetten vandaag.
Totaal een ruime 2000 post work-out kcals.![]()

Klinkt goed!Veel pindakaas gebruikt om op die 2000 te komen?
---
Havermout, golden syrup whey, pure chocolade en kokos maple pindakaas
Appel
Gotta have that peanut butter broBiefstuk van ruim 200 gram, rijst en ovengeroosterde groente. En wat extra 100% pindakaas, want mijn nog te laag in vetten vandaag.
Totaal een ruime 2000 post work-out kcals.![]()

Klinkt goed!
Die kokos maple pindakaas, waar haal je die? En bevalt die smaak?
Oh ja, had die mister kitchen pindakazen ook al eens gespot, maar zelf nog nooit gekocht. Blijf voorlopig trouw aan de 100% pindakaas. Maar die kokos maple is dus blijkbaar wel de moeite... goed om weten, thx!Ja, ik vind hem echt heerlijk! Heb hem zelf bij de appie gekocht: https://www.ah.nl/producten/product...23jGKC1x30TW8S2_VYUOnkROFml6BZuRoCnsYQAvD_BwE
De karamel zeezout geprobeerd maar die is in de prullenbak beland. Ben zelf dan eigenlijk ook niet echt een caramel fan.
Slechts 60 gram eigenlijk.

Can relateSlechts 60 gram eigenlijk.
Ik kan ook zo 600 gram op denk ik.
Jammer dat die hoeveelheid (3600 kcals) slecht integreren in mijn dagelijkse macro's.![]()
alhoewel, 600g nou toch net iets teveel vh goede zou zijn. 150g op een dag gaat vlotjes, dat wel.