- Waardering
- 10.734
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig ook glutenvrij?Bulkpowders Vegan Protein Bar, even testen of ik hier last van krijg i.v.m. lactose intolerantie.
So far, So good.
De protein bar was in ieder geval best lekker. (banaansmaak)
https://www.bulkpowders.nl/vegan-protein-bar.htmlGESCHIKT VOOR
Vegan, vegetarisch, glutenvrij, lactosevrij, zuivelvrij

Krengen zijn duur zeg

smaken ze niet heel chemisch?Bulkpowders heeft bijna het hele jaar kortingsacties van >40% op bijna het gehele assortiment, op de voorpagina staan vaak de codes. Verder de repen zelf niet geprobeerd, maar BP bevalt mij vrijwel altijd qua smaak.Krengen zijn duur zeg
jammer dat ze zo weinig smaken hebben.. cocos en banaan zijn nu net de 2 die ik echt gruwelijk vind...smaken ze niet heel chemisch?
Krengen zijn duur zeg
jammer dat ze zo weinig smaken hebben.. cocos en banaan zijn nu net de 2 die ik echt gruwelijk vind...smaken ze niet heel chemisch?
Ik heb nog nooit een bar geprobeerd... durf het niet aan met de allergieen die ik heb en de darmproblemen... Maar dit maakt me benieuwd... of ik zoiets uberhaupt kan eten...Ik vind ze beter van smaak dan de meeste reguliere protein bars(toen ik ze nog kon eten) , de banaansmaak was ook totaal niet te sterk/overheersend.
Wat zijn de gevolgen als je het eens zou proberen, als ze meevallen of wanneer je je er op kan voorbereiden, zou je een poging kunnen wagen.Ik heb nog nooit een bar geprobeerd... durf het niet aan met de allergieen die ik heb en de darmproblemen... Maar dit maakt me benieuwd... of ik zoiets uberhaupt kan eten...
De gevolgen zijn op dit moment effe niet te voorspellen en mogelijk niet t juiste moment... maar ik hou het in gedachte. thanksWat zijn de gevolgen als je het eens zou proberen, als ze meevallen of wanneer je je er op kan voorbereiden, zou je een poging kunnen wagen.

Banaan smaak is idd vaakKrengen zijn duur zeg