MuscleMeat

Wat eet je nu?

Wil er iemand fruit?

image.jpg

Bulkpowders Vegan Protein Bar, even testen of ik hier last van krijg i.v.m. lactose intolerantie.
So far, So good.

De protein bar was in ieder geval best lekker. (banaansmaak)

Krengen zijn duur zeg :eek:
jammer dat ze zo weinig smaken hebben.. cocos en banaan zijn nu net de 2 die ik echt gruwelijk vind... :roflol: smaken ze niet heel chemisch?
Bulkpowders heeft bijna het hele jaar kortingsacties van >40% op bijna het gehele assortiment, op de voorpagina staan vaak de codes. Verder de repen zelf niet geprobeerd, maar BP bevalt mij vrijwel altijd qua smaak.

Krengen zijn duur zeg :eek:
jammer dat ze zo weinig smaken hebben.. cocos en banaan zijn nu net de 2 die ik echt gruwelijk vind... :roflol: smaken ze niet heel chemisch?

Ik vind ze beter van smaak dan de meeste reguliere protein bars(toen ik ze nog kon eten) , de banaansmaak was ook totaal niet te sterk/overheersend.

muscle meat nuggets zonder saus want vergeten

Ik vind ze beter van smaak dan de meeste reguliere protein bars(toen ik ze nog kon eten) , de banaansmaak was ook totaal niet te sterk/overheersend.
Ik heb nog nooit een bar geprobeerd... durf het niet aan met de allergieen die ik heb en de darmproblemen... Maar dit maakt me benieuwd... of ik zoiets uberhaupt kan eten...

Ik heb nog nooit een bar geprobeerd... durf het niet aan met de allergieen die ik heb en de darmproblemen... Maar dit maakt me benieuwd... of ik zoiets uberhaupt kan eten...
Wat zijn de gevolgen als je het eens zou proberen, als ze meevallen of wanneer je je er op kan voorbereiden, zou je een poging kunnen wagen.

Wat zijn de gevolgen als je het eens zou proberen, als ze meevallen of wanneer je je er op kan voorbereiden, zou je een poging kunnen wagen.
De gevolgen zijn op dit moment effe niet te voorspellen en mogelijk niet t juiste moment... maar ik hou het in gedachte. thanks :)

180g blauwe bessen 170g yoghurt 50g havermout 50g 100% pindakaas

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven