XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Ter voorbereiding op de actieve rustdag (low tempo schoolslag baantjes zwemmen tussen de bejaarden) 75gram volkoren penne, wat broccoli (door anderen hier op het forum ook wel "brookelie" genoemd) roosjes en twee haringvisfilets in een minimale hoeveelheid tomatensaus.

Ter voorbereiding op de actieve rustdag (low tempo schoolslag baantjes zwemmen tussen de bejaarden) 75gram volkoren penne, wat broccoli (door anderen hier op het forum ook wel "brookelie" genoemd) roosjes en twee haringvisfilets in een minimale hoeveelheid tomatensaus.
Klinkt lekker! Smakelijk!
Die brookelie is trouwens ook erg lekker bij "me" rijst en "me" vis dat ik zo meteen als lunch ga eten. :p

Ik ben een beetje slachtoffer van mijn eigen brookelie geworden want zeg nou zelf, bij 3 van de 6 maaltijden per dag zit het er gewoon elke keer bij en dat 7 dagen per week. Ik heb nu een soort dwangneurose dat elke keer als ik het klaarmaak ik het een paar keer hardop zeg. Het gaat mij een beetje in de weg zitten. (bedankt zichzelf)
Die oowtoow van jouW is dat een Mietsebietsie?

Ik ben een beetje slachtoffer van mijn eigen brookelie geworden want zeg nou zelf, bij 3 van de 6 maaltijden per dag zit het er gewoon elke keer bij en dat 7 dagen per week. Ik heb nu een soort dwangneurose dat elke keer als ik het klaarmaak ik het een paar keer hardop zeg. Het gaat mij een beetje in de weg zitten. (bedankt zichzelf)
Die oowtoow van jouW is dat een Mietsebietsie?
:roflol:

Maar serieus, ikzelf vind broccoli echt één van de lekkerste groenten. En ook al eet ik het zowat iedere dag, gaat het mij (nog) niet tegenstaan. Je kan er gewoon heel veel kanten mee uit. Je bent dus niet de enige met de brookelie microbe :p

Klopt! Same here. Ik heb ook spruitjes in de pre work out meal 90 minuten voor het trainen zitten. Zilvervliesrijst, een stuk of 9 a 10 spruitjes, 200 gr. kipfilet en een lepeltje guacamole. Gaat nooit vervelen!

Klopt! Same here. Ik heb ook spruitjes in de pre work out meal 90 minuten voor het trainen zitten. Zilvervliesrijst, een stuk of 9 a 10 spruitjes, 200 gr. kipfilet en een lepeltje guacamole. Gaat nooit vervelen!
Spruitjes :heart:
Ook iets dat ik standaard in mijn vriezer heb liggen. Dat gaat hier steeds in razendsnel tempo de deur uit.

Hier is de brookelie!

DSC-0106.jpg

Dinsdag komt van musclemeat mijn 2x 2500 gram kipfiletblokjes binnen Groene curry, ik heb daar hoge verwachtingen van omdat ik daar enkel goede berichten over hoor en omgerekend is het nog euro's goedkoper ook dan kipfilet bij de slager of supermarkt halen, al dan niet gemarineerd. Vanuit de diepvries uitstekend doseerbaar in porties van 200 gr elk.

https://musclemeat.nl/roasted-kipfiletblokjes-green-curry

Laatst bewerkt:
1 appel (200g) twee glutenvrije crackers (obv zonnebloempitten) en pindakaas

150gr Almhof 0% Griekse yoghurt, 20gr frambozen, halve low carb eiwitreep en kamillethee.

Terug
Naar boven