Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt lekker! Smakelijk!Ter voorbereiding op de actieve rustdag (low tempo schoolslag baantjes zwemmen tussen de bejaarden) 75gram volkoren penne, wat broccoli (door anderen hier op het forum ook wel "brookelie" genoemd) roosjes en twee haringvisfilets in een minimale hoeveelheid tomatensaus.

Dat niet neen. Wel een paar "eiers". Morgen dan met "me owtoo" naar de winkel om nog wat "arupols" in te slaanThe brookelie lives on! Niks met arupols toevallig? Die hep ik op ketoor nog gegete.

Ik ben een beetje slachtoffer van mijn eigen brookelie geworden want zeg nou zelf, bij 3 van de 6 maaltijden per dag zit het er gewoon elke keer bij en dat 7 dagen per week. Ik heb nu een soort dwangneurose dat elke keer als ik het klaarmaak ik het een paar keer hardop zeg. Het gaat mij een beetje in de weg zitten. (bedankt zichzelf)
Die oowtoow van jouW is dat een Mietsebietsie?

SpruitjesKlopt! Same here. Ik heb ook spruitjes in de pre work out meal 90 minuten voor het trainen zitten. Zilvervliesrijst, een stuk of 9 a 10 spruitjes, 200 gr. kipfilet en een lepeltje guacamole. Gaat nooit vervelen!

NiceSpeciaal voor @lienlien en @Japio en @marina1975 omdat zij ook eten heel belangrijk vinden.
Van musclemeat deze kant en klare combo groot ingekocht en deze kwam vandaag met de post binnen:
https://musclemeat.nl/chef-le-gain-sweet-potato-chicken
![]()
![]()
![]()
![]()
The verdict: zoals eerdere reviewers aan aangaven: verrassend goed!!!
Enjoy!