AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Speciaal voor @lienlien en @Japio en @marina1975 omdat zij ook eten heel belangrijk vinden.

Van musclemeat deze kant en klare combo groot ingekocht en deze kwam vandaag met de post binnen:

https://musclemeat.nl/chef-le-gain-sweet-potato-chicken

DSC-0126.jpg

DSC-0127.jpg

DSC-0128.jpg

DSC-0129.jpg

The verdict: zoals eerdere reviewers aan aangaven: verrassend goed!!!
Ziet er goed uit!! Enjoy! :D

Kcal gespaard voor een heerlijke pre-bed maaltijd: Fruitslaatje (140gr), 150gr kwark met 20gr noten (10pecan, 10para) en 20gr bosbessen/20gr frambozen, 10gr pure chocolade ennnnnn een pannenkoek met chocoladesaus (10gr 72% chocolade + 10mL7% room). Jammer dat het net op is :( Kan wel voldaan mijn bed in :D

100g sperziebonen, 100g bloemkool, 100g spinazi, 100g wortel, 72g paprika, 110g banaan, 70g volkorenpasta, 200g kipfilet, 40g rode curry pasta.

250g kwark + 30g pindakaas als toetje.

Kan ook voldoen mijn bed in :D

185g blauwe bessen 250g kwark 50g walnoten

150g gala appel 50g havermout 50g zonnebloempitten

Niet bepaald voldaan maar zo dadelijk mijn (ziekenhuis) bed in

Lang leve zelf mijn potje kunnen koken thuis...

500g kwark met 1 choco chip wafel, 15g gepofte rijst, 15g durum tarwe, 160g appel, 15g walnoot, 10g pindakaas, zoetstof en speculaaskruiden

100g sperziebonen, 100g bloemkool, 100g spinazi, 100g wortel, 72g paprika, 110g banaan, 70g volkorenpasta, 200g kipfilet, 40g rode curry pasta.

250g kwark + 30g pindakaas als toetje.

Kan ook voldoen mijn bed in :D

72g paprika :p. Maar klinkt wel als een lekkere maaltijd. Ik neem aan dat de banaan apart was (of deel was van het dessert)? Oh, en Pindakaas: altijd goed! :)

72g paprika :p. Maar klinkt wel als een lekkere maaltijd. Ik neem aan dat de banaan apart was (of deel was van het dessert)? Oh, en Pindakaas: altijd goed! :)

Kwam toevallig zo uit met die paprika doordat ik een helft had weggegeven aan twee meiden die ik graag veel groente zie eten.

Banaan had ik door het eten gegooid omdat ik nog wat kcal over had vandaag. Eerder deze week merkte ik ineens mijn eerste sets per spiergroep 2 rpe zwaarder voelden, bij mij een voorteken dat mijn eten fout gaat, dus eet nu iets meer (een banaan).

Pindakaas is inderdaad zo lekker! (Beetje te lekker)

Kwam toevallig zo uit met die paprika doordat ik een helft had weggegeven aan twee meiden die ik graag veel groente zie eten.

Banaan had ik door het eten gegooid omdat ik nog wat kcal over had vandaag. Eerder deze week merkte ik ineens mijn eerste sets per spiergroep 2 rpe zwaarder voelden, bij mij een voorteken dat mijn eten fout gaat, dus eet nu iets meer (een banaan).

Pindakaas is inderdaad zo lekker! (Beetje te lekker)
Helemaal goed hoor!
Meer eten voor die gainzzzz :lifter:

Waarom niet?
Velen doen pindakaas door oats... en die kan je ook in je kwark doen.
Muesli met noten oid doe je ook wel in yoghurt of kwark.
Denk ook eens aan de bekende griekse yoghurt met walnoten en honing.
In turkije eten ze vaak turkse yoghurt met tahin (sesampasta).
Dus waarom niet :)
Alles kan maar het moet net je smaak zijn ;)

Waarom niet?
Velen doen pindakaas door oats... en die kan je ook in je kwark doen.
Muesli met noten oid doe je ook wel in yoghurt of kwark.
Denk ook eens aan de bekende griekse yoghurt met walnoten en honing.
In turkije eten ze vaak turkse yoghurt met tahin (sesampasta).
Dus waarom niet :)
Alles kan maar het moet net je smaak zijn ;)

Oké oké... heb nog wat kcals te gaan vanavond, ga het straks gelijk uitproberen. Als ik morgen niet online ben, dan is het omdat ik nog ziek ben van deze suggestie ;)

Ben benieuwd. Zal de tweede helft honing toevoegen, weet ik ook gelijk hoe dat smaakt.

Typische vraag in de gym: “Hey jij, spuit je ofniet?”

- alleen als ik klaarkom

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven