AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Nee pindakaas door de kwark vind ik persoonlijk geen topper. Maar door de oats des te meer. Heerrrrrlijk.

Maar eigenlijk eet ik vaak gewoon eerst de oats (met de kwark en het fruit erbij) en dan op het einde (onder het mom: save the best for last) gewoon de pindakaas puur weglepelen :meal:

Food heaven gegarandeerd :) En nee, je wordt er niet ziek van :p

Oké oké... heb nog wat kcals te gaan vanavond, ga het straks gelijk uitproberen. Als ik morgen niet online ben, dan is het omdat ik nog ziek ben van deze suggestie ;)

Ben benieuwd. Zal de tweede helft honing toevoegen, weet ik ook gelijk hoe dat smaakt.
@marina1975 ik refereerde veeleer naar deze post inzake het "ziek" zijn van de suggestie kwark + pindakaas :p

Geen break af en toe op onderhoud?
Of misschien een keer inlassen als cheat. ;)
Zaterdag uiteten, zondag wil ik misschien als een onderhoud/refeeddag gebruiken. Heb al dagen onwijs veel zin in bepaalde dingen die ik sowieso niet in het restaurant zal eten. Denk aan een gebakken zalmpje op huid met zelfgemaakte avocado prut en feta prut op een pitabroodje... :eyes: Vooral carbs. En misschien wel een ijsje.

Ziekenhuisvoer is om te huilen. Gelukkig nog wat eigen dingetjes mee
180g blauwe bessen 400g kwark 50g walnoten + 2 gala appels 70g havermout 70g pindakaas

Terug
Naar boven