2green
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 553
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 9%
Dit is echt de bom. Liefst nog met banaan, cacao nibs en dadels![]()
Ga het zo direct uitproberen, erg benieuwd of echt zo lekker is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is echt de bom. Liefst nog met banaan, cacao nibs en dadels![]()
Denk eerder dat je snuift....Typische vraag in de gym: “Hey jij, spuit je ofniet?”
- alleen als ik klaarkom

Ik vond dat altijd geweldig lekker. Mijn favoriete bakkie. Helaas nu al eeuwig aan het cutten, dus al een tijdje niet meer gehad.Ga het zo direct uitproberen, erg benieuwd of echt zo lekker is.
Nee pindakaas door de kwark vind ik persoonlijk geen topper. Maar door de oats des te meer. Heerrrrrlijk.

En nee, je wordt er niet ziek van 
Da's triest. GecondoleerdIk vond dat altijd geweldig lekker. Mijn favoriete bakkie. Helaas nu al eeuwig aan het cutten, dus al een tijdje niet meer gehad.

Daar heb ik geen antwoord op.
Denk dat het nog minstens een half jaar gaat duren. We shall see!Oef... da's nog best een lange poos. Respect hoor! Succes!Daar heb ik geen antwoord op.Denk dat het nog minstens een half jaar gaat duren. We shall see!

Thabks! Komt wel goed, al gaat het qua humeur met ups en downs.Oef... da's nog best een lange poos. Respect hoor! Succes!![]()

Geen break af en toe op onderhoud?Thabks! Komt wel goed, al gaat het qua humeur met ups en downs.![]()

What's the verdict??Ga het zo direct uitproberen, erg benieuwd of echt zo lekker is.
Een keertje wat uppen dan? Om terug in een positieve mood te komenThabks! Komt wel goed, al gaat het qua humeur met ups en downs.![]()
Of misschien werkt/studeert ie gewoon...

@marina1975 ik refereerde veeleer naar deze post inzake het "ziek" zijn van de suggestie kwark + pindakaasOké oké... heb nog wat kcals te gaan vanavond, ga het straks gelijk uitproberen. Als ik morgen niet online ben, dan is het omdat ik nog ziek ben van deze suggestie
Ben benieuwd. Zal de tweede helft honing toevoegen, weet ik ook gelijk hoe dat smaakt.

Zaterdag uiteten, zondag wil ik misschien als een onderhoud/refeeddag gebruiken. Heb al dagen onwijs veel zin in bepaalde dingen die ik sowieso niet in het restaurant zal eten. Denk aan een gebakken zalmpje op huid met zelfgemaakte avocado prut en feta prut op een pitabroodje...Geen break af en toe op onderhoud?
Of misschien een keer inlassen als cheat.![]()
Vooral carbs. En misschien wel een ijsje.
Oef!