XXL Nutrition

Wat eet je nu?

All-time favorite is de 100% pindakaas van ah (nuts about nature). Er is wat mij betreft geen lekkerdere pindakaas dan deze; een standaard staple hier :o
Je hebt hem momenteel in 3 versies: naturel (smooth dus), met stukjes en met extra grove stukjes.
Er zijn nu ook nieuwe varianten beschikbaar (combinatie pinda/cashew onder andere).
Welke high protein pindakaas bedoel je eigenlijk? Die nieuwe van Tegua? Zie ook @Japio zijn post in het topic "nieuw in de supermarkt".
Moest even de pot controleren maar is inderdaad die van Tegua. 36% proteine.

Moet op zich kunnen.
Pizza hier is haast altijd sangiovese.
Al lijkt deze me de iets zwaardere stijl van de druif. Typisch voor de Emilia-Romagna regio.
Maar met wat o2 komt dat wel goed.
Tomatensaus kan sowieso wel wat hebben qua zuren. Niet teveel hout dat opsteekt qua smaak?

Qua smaak was de wijn perfect. De pizza wat minder naar mijn wens maar de hond was niet zo kieskeurig gelukkig :)

Okee. Wel erg benieuwd naar deze.
Laat even weten wat je ervan vindt mocht je deze gaan uitproberen.
Yes! doen we

Moet wel zeggen dat het uitkiezen van Pindakaas wel een hele missie is geworden. Moet ik niet overdrijven maar bij de AH stonden er zeker 20 soorten.

Yes! doen we

Moet wel zeggen dat het uitkiezen van Pindakaas wel een hele missie is geworden. Moet ik niet overdrijven maar bij de AH stonden er zeker 20 soorten.
Klopt, assortiment bij AH inzake pindakaas is zeker niet gering. Hangt ook nog wel eens af van filiaal tot filiaal.
Top, nu al benieuwd naar je review :o

Klopt, assortiment bij AH inzake pindakaas is zeker niet gering. Hangt ook nog wel eens af van filiaal tot filiaal.
Top, nu al benieuwd naar je review :o
Proteine shake en thee.

Geen Oats omdat ik de Tegua high protein pindakaas ging uitproberen.

Het product uitgeprobeerd op een melkpuntje en een volkoren puntje.

Bij het openen van de pot komt er een wat muffe pindageur vrij, de substantie is nogal bleek voor mijn gevoel en het is heel erg vloeibaar. Met "heel erg vloeibaar" bedoel ik dan ook dat het in de buurt komt van blue band bakboter uit zo'n knijpfles.

Het lukt vanwege het vloeibare gehalte dus aardig om het vlotjes over de boterham uit te smeren. Het kost dan echter wel weer moeite om het op de boterham te houden want het loopt alle kanten uit.

Kamertemp vanochtend was 18.7 graden dus daar mag het niet aan liggen.

De smaak is vlakjes en doet vermoeden dat de pinda niet juist gebrand is en men in al haar enthausiasme met het toevoegen van de "Pea Protein Isolate" (daar komt die 36% vandaan) is vergeten om de zout ook mee te nemen in de bereiding.

Nu is de smaak prima te doen maar de echte klap om de oren komt wanneer je deze pindakaas probeerd door te slikken.

Droog..... als in een hap sahara zand slikt waarschijnlijk makkelijker weg. Het heeft mij dan ook aanzienlijk meer tijd gekost om twee broodjes te nuttigen dan normaliter. Op verzoek kan ik dit voor de liefhebber de volgende keer bijhouden.

Diepe telleurstelling is wat mij bekomt en ik kan dan ook niet anders dan een magere 4 geven voor de tegua pindakaas.

Het concept is leuk en slim bedacht maar helaas ondermaats uitgevoerd.

Proteine shake en thee.

Bij het openen van de pot komt er een wat muffe pindageur vrij, de substantie is nogal bleek voor mijn gevoel en het is heel erg vloeibaar. Met "heel erg vloeibaar" bedoel ik dan ook dat het in de buurt komt van blue band bakboter uit zo'n knijpfles.

Het lukt vanwege het vloeibare gehalte dus aardig om het vlotjes over de boterham uit te smeren. Het kost dan echter wel weer moeite om het op de boterham te houden want het loopt alle kanten uit.

De smaak is vlakjes en doet vermoeden dat de pinda niet juist gebrand is en men in al haar enthausiasme met het toevoegen van de "Pea Protein Isolate" (daar komt die 36% vandaan) is vergeten om de zout ook mee te nemen in de bereiding.

Nu is de smaak prima te doen maar de echte klap om de oren komt wanneer je deze pindakaas probeerd door te slikken.

Droog..... als in een hap sahara zand slikt waarschijnlijk makkelijker weg. Het heeft mij dan ook aanzienlijk meer tijd gekost om twee broodjes te nuttigen dan normaliter. Op verzoek kan ik dit voor de liefhebber de volgende keer bijhouden.

Diepe telleurstelling is wat mij bekomt en ik kan dan ook niet anders dan een magere 4 geven voor de tegua pindakaas.

Heb je de pindakaas wel doorgeroerd voordat je hem gebruikte?

Proteine shake en thee.

Oei... dat klinkt inderdaad niet goed. Wel een zeer eerlijke review, waarvoor dank!
Dan blijf ik toch maar bij mijn vertrouwde good ol' 100% pindakaas van ah :o

• Like
Waarderingen: Bubs
Grijze garnalen spinazie broccoli aardappelpuree eieren

1/4 tub Oppo speculaas crunch.
Lekker collega's jaloers maken met mijn ijs :D
Inbefore "Dat is weinig/niet de moeite/slechts een hap.
Op 1300kcal smaakt mij dit enorm en ik kan vanavond nog deftig eten ook :)

1/4 tub Oppo speculaas crunch.
Lekker collega's jaloers maken met mijn ijs :D
Inbefore "Dat is weinig/niet de moeite/slechts een hap.
Op 1300kcal smaakt mij dit enorm en ik kan vanavond nog deftig eten ook :)
Wellicht intussen al lang achter de kiezen, maar toch nog een zeer late "laat het smaken" gewenst! :p
Wat vond je eigenlijk van die speculaas versie?

• Like
Waarderingen: Bubs
Wellicht intussen al lang achter de kiezen, maar toch nog een zeer late "laat het smaken" gewenst! :p
Wat vond je eigenlijk van die speculaas versie?

Heerlijk! Vooral het feit dat er stukjes in zitten, omnomnom!
Nu een tosti met kaas/ham, eentje met geitenkaas cobourg en een salade :)

Goedemorgen ladies & gents

37.7 gram oats (zakje) met 190ml half volle melk.
MyProteine Impact Whey 1.5 scoop (smaak chocolade/coconut) erdoorheen.

Om zo op te starten op werk gaat er nog een bak optimel kwark in (450gr), smaak koffie.

Terug
Naar boven