Fitness Seller

Wat eet je nu?

1/4 tub Oppo speculoos crunchy.
Dan kan ik er nog twee dagen van genieten binnen mijn kcal budget :D
Oppo is zo lekker...... krijg er gwn trek in als je het benoemd.

Net twee jalepeno burgers op met sla, komkommer en tomaat op hamburgerbroodjes en gedrenkt in hot sauce.

Zo voor ik ga trainen ga ik twee tostis eten omdat Japio over kaas begon....

Dinner was zalm spruitjes broccoli krieltjes
Nu pre-bed: 350g aardbeien + blauwe bessen 500g campina kwark 50g walnoten 50g pindakaas

Laatste was: Verse fruitsla (85gr galia, 40gr appel, 30gr peer, 30gr pruim, 25gr bosbessen), 125gr Optimel kers, 1 maiswafel met 5gr pindakaas.

Momenteel drink ik een paar flesjes bier. Dat doe ik af en toe i.p.v. een junkmaaltijd.

XXL whey isolate (20gr) met 200ml amandelmelk.
Kleine boterham met pindakaas.

WP_20190725_11_16_16_Pro.jpg

Niets waar ik trek in had of wat al klaar was.

Van ellende maar een proteine shake en 8 van die snack a jack rijstwafels met chocolade gegeten als pre workout.

Na trainen gewoon naar KFC voor een Zinger Burger en zo lang mogelijk in mn airco gekoelde auto blijven zitten :)

Ik heb elke ochtend honger. Ongeacht wat ik savonds eet. Gisteren eiwit omelet met runderrookvlees gehad, vanmorgen om 6 uur honger. Dus dat maakt niet zo veel uit. Bovendien was het een praktische keuze. Ik had de appel in stukjes gesneden mee naar mijn werk maar Ben er niet aan toegekomen om op te eten. Dus bij moest nog op. Geen ideale snack want ik heb een uur gezwommen en een uur gewandeld dus moet eigenlijk meer eiwitten maarja. Ik leef sowieso voornamelijk op fruit met dit warme weer. Bevroren druiven uit de vriezer....mmmmh

Laatst bewerkt:
Ik heb elke ochtend honger. Ongeacht wat ik savonds eet. Gisteren eiwit omelet met runderrookvlees gehad, vanmorgen om 6 uur honger. Dus dat maakt niet zo veel uit. Bovendien was het een praktische keuze. Ik had de appel in stukjes gesneden mee naar mijn werk maar Ben er niet aan toegekomen om op te eten. Dus bij moest nog op. Geen ideale snack want ik heb een uur gezwommen en een uur gewandeld dus moet eigenlijk meer eiwitten maarja. Ik leef sowieso voornamelijk op fruit met dit warme weer. Bevroren druiven uit de vriezer....mmmmh

Wat als je langzame carbs neem voor het slapen gaan? Of een lekkere bak kwark ofzo?

Vindt het altijd bewonderingswaardig mensen die op fruit kunnen leven. Lust het allemaal wel maar wordt er niet warm of koud van. Tevens altijd zo'n gedoe met schillen, pitten of ander rest product.

Druiven uit de vriezer? Nog nooit van gehoord! Behalve dat ze wat harder zijn blijft het wel goed?

330g aardbeien 500g kwark 50g walnoten/pecannoten mix
misschien nog wat pindakaas erbij

• Like
Waarderingen: Bubs
Ik ben een lastig geval. Ik moet savonds een tablet innemen en twee uur daarvoor en daarna mag ik geen zuivel eten. Dit ivm opname ijzer. Dus ik kan savonds geen kwark eten. Ik plan mijn zuivel dus zoveel mogelijk overdag. Ik eet bevroren druiven ipv ijs. Nu met dat warme weer heb je dan een soort koude snoepjes. Ik vind het erg lekker, manlief eet liever een cornetto. Ik eet normaal 2 tot 3 porties fruit op een dag maar met dit warme weer krijg ik brood enzo moeilijk weg. Dus dan maar veel nat voedsel zoals fruit, yoghurt, zuiveldrink etc. met dit warme weer kom ik aan 5 a 6 porties fruit. Gewoon van te voren thuis schoonmaken en in bakjes doen. Volgende week weer wat normaler eten want de macros zijn deze week flink Zoek.
Mijn wekker gaat op werkdagen om 5 over 6 dus om 6 uur wakker worden met honger is niet erg want dan is het toch bijna tijd voor ontbijt

Ik ben een lastig geval. Ik moet savonds een tablet innemen en twee uur daarvoor en daarna mag ik geen zuivel eten. Dit ivm opname ijzer. Dus ik kan savonds geen kwark eten. Ik plan mijn zuivel dus zoveel mogelijk overdag. Ik eet bevroren druiven ipv ijs. Nu met dat warme weer heb je dan een soort koude snoepjes. Ik vind het erg lekker, manlief eet liever een cornetto. Ik eet normaal 2 tot 3 porties fruit op een dag maar met dit warme weer krijg ik brood enzo moeilijk weg. Dus dan maar veel nat voedsel zoals fruit, yoghurt, zuiveldrink etc. met dit warme weer kom ik aan 5 a 6 porties fruit. Gewoon van te voren thuis schoonmaken en in bakjes doen. Volgende week weer wat normaler eten want de macros zijn deze week flink Zoek.
Mijn wekker gaat op werkdagen om 5 over 6 dus om 6 uur wakker worden met honger is niet erg want dan is het toch bijna tijd voor ontbijt
Kost mij ook veel moeite deze week om aan de juiste macros te komen, so far so good though.

Ben dan op werk ook de enige gek die in de middag lip met rijst aan het eten is met hot sauce :)

• Like
Waarderingen: Bubs
High proteine oats met half volle melk. 2 scoops bsn cookies en cream proteine met almondmilk.

Rest van de dag ook maar strak aan schema houden want vanavond met vrienden en familie bij "Mister Wong" Surinaams eten en dan werk ik wel 4 of 5 broodjes warmvlees weg :)

Ben nu al helemaal zenuwachtig voor dit feestmaal wat er aankomt.

Terug
Naar boven