- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zilvervlies + linzen rijst (100gr) - 300 gram chinese kool - 100 gram touge - 200 gram kipfilet
200 gram kipfilet + 300 gram paksoy + 25 gram notenmix
500 gram Fage total 0% + 10 gram Lindt 99% chocolade
Dacht dat jij aan het bulken was? Zijn eerder cut maaltjes...Klein banaantje , 70 gram havermoat - 10 gram brinta - 25 gram whey - 100 ml chocolademelk

Haha lijkt er wel op zo inderdaad , ik bulk langzaam op rond de 3000 kcalDacht dat jij aan het bulken was? Zijn eerder cut maaltjes...![]()
Dan moet je wel veel van die kleine maaltjes eten om dat te halen.Haha lijkt er wel op zo inderdaad , ik bulk langzaam op rond de 3000 kcal

Ja klopt tussen de 400-700 kcal meestalDan moet je wel veel van die kleine maaltjes eten om dat te halen.![]()

Kcal400-700 maaltijden per dag dat is pas meal frequency

Geen toetje?Ok voor Marina ; 100 gram quinoa - 400 gram spinazie - 200 gram kipfilet

*voeltzichvreetzak*
Nou zware darmproblemen lang verhaal , soms moeite met 2000 kcal en soms nog honger bij 3000 kcal.Geen toetje?
Ik pak na zo een maaltijd altijd nog een bak havermout.*voeltzichvreetzak*
Maar netjes hoor!
OT: ca. 700gr boerenkool met spekjes + 4 merquezworstjes toetje.. bak havernout...

Herkenbaar.. darmen die niet werken.. ik kan schuiven maar het neemt niet op..Nou zware darmproblemen lang verhaal , soms moeite met 2000 kcal en soms nog honger bij 3000 kcal.
Boerenkool is zeker lekker![]()
altijd honger... dag en nacht... ook op 3600 kcal. 

Dacht dat jij aan het bulken was? Zijn eerder cut maaltjes...![]()
Dan moet je wel veel van die kleine maaltjes eten om dat te halen.![]()
Ik lees zo vaak hetzelfde commentaar door jouGeen toetje?
Ik pak na zo een maaltijd altijd nog een bak havermout.*voeltzichvreetzak*
Maar netjes hoor!
OT: ca. 700gr boerenkool met spekjes + 4 merquezworstjes toetje.. bak havernout...

sorry hoor....

500 gram kwark - 10 gram lindt 99% - 10 gram notenmix - 10 gram pindakaas .![]()
.