Fitness Seller

Wat eet je nu?

Ik heb deze geprobeerd, maar was mij veeeeeel te bitter, respect dat je dit af krijgt ;)
Tja.. ik hou nu eenmaal niet van zoet... :o
En dit is zo lekker met een bakkie koffie of thee. Heb 4 reepjes (zijn noga klein helaas) gekregen dus ik kan een paar dagen voort :D

marty-somehow-we-were-brought-back-to-this-old-topic-thumb.jpg

Bij Eko-plaza en een natuurwinkel bij mij hebben ze ook nog een andere 99% variant.
Lindt kan je ook nog bij de Tuinen vinden, maar wel met extra de Tuinen-commissie erop...

Kwark , 5 gram pindakaas , 20 gram walnoten.

Weet iemand waar ik die kan vinden?

Psyllium Husk Vezels

Deze psyllium Husk komen van de geplette zaden van de plantago ovata plant. Ze zijn gelijkaardig aan granen en haver.

Psyllium is rijk aan vezels! De voordelen van vezels zijn om een gezonde spijsvertering te vrijwaren en om constipatie te voorkomen.

Psyllium Husk mag zeker niet ontbreken in je inspanningen om te proberen het metabolisme versnellen met voeding.

Ze zullen ook helpen om gifstoffen uit het lichaam te halen in een kortere periode.

Ze helpen om darmkanker te voorkomen. Ze zorgen voor een optimale ph waarde van het lichaam. Vooral in de darmen. En zullen voorkomen dat microben kankertumoren kunnen doen ontstaan.

Een ander voordeel van vezels is dat ze sneller een vol gevoel gaan geven en je een langere tijd zonder honger te krijgen zullen geven.

Psyllium Husk wordt traditioneel gebruikt als een laxeermiddel voor mensen met constipatie. Ze zijn echter ook zeer geschikt om cholesterol te verlagen.

Sommige onderzoeken hebben aangetoond dat ze goed in staat zijn om de totale cholesterol te verlagen. Ook zullen ze de LDL cholesterol verlagen.

300 gram bloemkool + 25 gram oude kaas + 10 gram pompoenpitten + 500 gr FAGE total 0%

Weet iemand waar ik die kan vinden?

Psyllium Husk Vezels

Deze psyllium Husk komen van de geplette zaden van de plantago ovata plant. Ze zijn gelijkaardig aan granen en haver.

Psyllium is rijk aan vezels! De voordelen van vezels zijn om een gezonde spijsvertering te vrijwaren en om constipatie te voorkomen.

Psyllium Husk mag zeker niet ontbreken in je inspanningen om te proberen het metabolisme versnellen met voeding.

Ze zullen ook helpen om gifstoffen uit het lichaam te halen in een kortere periode.

Ze helpen om darmkanker te voorkomen. Ze zorgen voor een optimale ph waarde van het lichaam. Vooral in de darmen. En zullen voorkomen dat microben kankertumoren kunnen doen ontstaan.

Een ander voordeel van vezels is dat ze sneller een vol gevoel gaan geven en je een langere tijd zonder honger te krijgen zullen geven.

Psyllium Husk wordt traditioneel gebruikt als een laxeermiddel voor mensen met constipatie. Ze zijn echter ook zeer geschikt om cholesterol te verlagen.

Sommige onderzoeken hebben aangetoond dat ze goed in staat zijn om de totale cholesterol te verlagen. Ook zullen ze de LDL cholesterol verlagen.

ik vond het zelf maar kut spul. Heb het een tijdje genomen maar gestopt omdat het niet fijn is.

Heb je dit op aanraden van de dokter?

200gram zalmfilet, 125gram ongekookte rijst, vleugje ketchup

ik vond het zelf maar kut spul. Heb het een tijdje genomen maar gestopt omdat het niet fijn is.

Heb je dit op aanraden van de dokter?
Ik heb een verhoogd risico op diabetes en daarmee dat ik veel vezels moet eten. Heb geen overdreven overgewicht ofzo. Enkele kilo's maar. Maar toch een verhoogd risico omdat ik altijd een hoge bloedsuiker heb. Drink geen frisdrank enkel water en snoep praktisch nooit maar toch

Ik heb een verhoogd risico op diabetes en daarmee dat ik veel vezels moet eten. Heb geen overdreven overgewicht ofzo. Enkele kilo's maar. Maar toch een verhoogd risico omdat ik altijd een hoge bloedsuiker heb. Drink geen frisdrank enkel water en snoep praktisch nooit maar toch
Met 54 kg op 1,61 heb je beslist geen kilootje teveel... als je afvalt wordt je gewoon mager.

Ik ben dan ook niet zo gespierd hoor. Heb wel degelijk een klein buikje :)

300 gram magere kwark + 1 schep Whey Delicious

100g pasta (ongekookt gewogen) - 300g snoeptomaat - blik kokosmelk - overdaad aan kruiden, citroengras etcetera

Dessert was banaan met bambix en melk ;)

Psylium vezels kunnen een grote invloed hebben op je spijsvertering en constipatie veroorzaken. Ik zie geen enkele reden voor jou om ze te gebruiken. Eet dan meer groente oid

Terug
Naar boven