AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

nog wat nootjes of zonnebloempitten erdoor voor wat extra kcal? :)
Klopt :)

Had net voor avondeten 75g pindakaas opgelepeld. Altijd goed! ;)
Merk persoonlijk dat ik net voor slapengaan beter geen noten eet, daar om altijd eerder op de avond.
Ook al kan ik het soms niet weerstaan om laat op de avond toch nog de pot pindakaas open te trekken ;)

44gwhey , 5G glutamine , 20ml MCT oil, 150g Havermout , Banaan, omega3 caps + Multi vits

Klopt :)

Had net voor avondeten 75g pindakaas opgelepeld. Altijd goed! ;)
Merk persoonlijk dat ik net voor slapengaan beter geen noten eet, daar om altijd eerder op de avond.
Ook al kan ik het soms niet weerstaan om laat op de avond toch nog de pot pindakaas open te trekken ;)
Herkenbaar.. al heb ik het met noten en pure chocolade... :D
zo erg dat ik terwijl ik naar boven loop om te gaan slapen nog een hand noten en wat stukken pure chocolade meepak...
slaapt wel iets minder goed in.. :o

75gr havermout
25gr aardbei whey
110gr stoofpeertjes a la mama in stukjes

Whey moet op ivm houdbaarheidsdatum, vind hem niet lekker maar heb hem een keer gekocht omdat ik wat whey wilde. Maar deze combi met stoofpeertjes erin is echt goddelijk!

Herkenbaar.. al heb ik het met noten en pure chocolade... :D
zo erg dat ik terwijl ik naar boven loop om te gaan slapen nog een hand noten en wat stukken pure chocolade meepak...
slaapt wel iets minder goed in.. :o
Hehe inderdaad: ik weet goed genoeg dat als ik nog noten of pindakaas net voor slapen opeet, het slapen niet goed zal lukken. En toch kan ik het niet laten
Heb inderdaad ook hetzelfde met chocolade, maar in mindere mate (gelukkig!)

75gr havermout
25gr aardbei whey
110gr stoofpeertjes a la mama in stukjes

Whey moet op ivm houdbaarheidsdatum, vind hem niet lekker maar heb hem een keer gekocht omdat ik wat whey wilde. Maar deze combi met stoofpeertjes erin is echt goddelijk!

Klinkt lekker!

Alhoewel, ik eet mijn oats meestal naturel (met fruit, chocolade enz maar zonder eiwit poeder). Had enkele dagen terug eens oats met (erwten) eiwit (choco smaak) gemaakt. Normaal gezien vind ik die eiwit lekker, maar om een of andere reden was die combo niet te eten. Dus nu opnieuw gewoon oats zonder extra poedertjes erin

Ik eet noten (voor de eiwitten die zorgen voor de spieropbouw) en groenten (wortelen en cherrytomaatjes) en fruit ( kiwi's en blauwe druiven)

Na de overload aan parelhoen met Appel en veenbessen, nu tijd voor Pinda en chocolade

Nu kersenvlaaaai

Avondeten was 6 pannenkoeken met poedersuiker, bosvruchten jam en karamelstroop

Carbs come at me :)

Klinkt lekker!

Alhoewel, ik eet mijn oats meestal naturel (met fruit, chocolade enz maar zonder eiwit poeder). Had enkele dagen terug eens oats met (erwten) eiwit (choco smaak) gemaakt. Normaal gezien vind ik die eiwit lekker, maar om een of andere reden was die combo niet te eten. Dus nu opnieuw gewoon oats zonder extra poedertjes erin

Ligt er denk ik erg aan aan wat je gewend bent. Had laatst plain havermout met wel een stukje pure chocolade maar heb het weggegooid, vond het niet te eten :o

Neem het altijd met whey

Ligt er denk ik erg aan aan wat je gewend bent. Had laatst plain havermout met wel een stukje pure chocolade maar heb het weggegooid, vond het niet te eten :o

Neem het altijd met whey
Inderdaad, ieder zijn ding ;)

Heb zelf zonet toch maar terug op safe gespeeld en gewoon oats met banaan en pure chocolade genomen.
Had al genoeg eiwitten binnnen met al die parelhoen vandaag :)

Kerstontbijt ala croissantjes, afbakbroodjes, ontbijtkoek.

Meergranen afbakbrood met rosbief , tomaat, ei en roomboter .... heerlijk

Na een uitgebreid ontbijt en tussendoor nog wat lekkere dingen...
lunch:
2 ons carpaccio + pijnboompitten en pesto
1 ons gerookte zalm
3 gekookte eitjes
opgemaakt met salade
5 boekweitpannekoeken (2 spek, 2 kaas, 1 met blokjes pure chocolade die wegsmelten... drool: )

straks naar mijn schoonouders.. hapjes en 5 gangen diner :D

Na een uitgebreid ontbijt en tussendoor nog wat lekkere dingen...
lunch:
2 ons carpaccio + pijnboompitten en pesto
1 ons gerookte zalm
3 gekookte eitjes
opgemaakt met salade
5 boekweitpannekoeken (2 spek, 2 kaas, 1 met blokjes pure chocolade die wegsmelten... drool: )

straks naar mijn schoonouders.. hapjes en 5 gangen diner :D

Klinkt allemaal erg lekker. Indien boekweitpannenkoeken zelf gemaakt zijn: recept?

Vanochtend:
2 grote croissants met jam
2 plakken notenrozijnen brood met pindakaas en pure hagelslag
2 pompoenpit kaasbroodjes met ham, 1 ei en wat kaas
3 stukjes breekbrood met vruchtenhagel en ham

Nu:
Grote croissant met nutella en jam
Pompoenbroodje kaas met ham
Stuk appeltaart

Vanavond:
Gourmetten <3

Veel vis vandaag , zalm haring etc ,

Iets meer dan een halve zak hiervan

Lust geen "normale" popcorn, zout en zoet niet, heel soms 10 popcorns ofzo. Maar dit is echt goddelijk, zitten stukjes witte choco tussen. Lijkt dus niet echt op popcorn maargoed :)

Terug
Naar boven