XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Zooitje beschuit ipv havermout door melk met nutella,appelstroop + schepje whey (darmonderzoek dieet) :(

Zooitje beschuit ipv havermout door melk met nutella,appelstroop + schepje whey (darmonderzoek dieet) :(
Ik mocht voor mijn darmonderzoek absoluut geen zuivel hebben... en alleen beschuitje met jam.. Dus dan heb je nog geluk denk ik...
Wanneer moet je? Succes in ieder geval.

OT: leftovers van gisteren...
rijst (was 100 gr ongekookt) mais pasta (ca. 50 gr ongekookt) + restant gewokte groenten met kipfilet en "home made" curry (kokosmelk met gele currypasta) + restant pastasaus met gehakt. Alles door elkaar gemikt en wat gefrituurde knoflook eroverheen. Smaakte opvallend goed :o Kan het alleen nooit meer namaken :roflol:
oh ja... vond nog 2 gegrilde drumsticks die op moesten.. konden er ook wel bij. :D

Ik mocht voor mijn darmonderzoek absoluut geen zuivel hebben... en alleen beschuitje met jam.. Dus dan heb je nog geluk denk ik...
Wanneer moet je? Succes in ieder geval.

OT: leftovers van gisteren...
rijst (was 100 gr ongekookt) mais pasta (ca. 50 gr ongekookt) + restant gewokte groenten met kipfilet en "home made" curry (kokosmelk met gele currypasta) + restant pastasaus met gehakt. Alles door elkaar gemikt en wat gefrituurde knoflook eroverheen. Smaakte opvallend goed :o Kan het alleen nooit meer namaken :roflol:
oh ja... vond nog 2 gegrilde drumsticks die op moesten.. konden er ook wel bij. :D
Ja ik mag witte rijst, aardappels zonder schil, gekookte broccoli en bloemkool, appelsap, yoghurt melk etc, verder magere kip en vis en verder jam zonder pitjes, chocopasta enzo ook.

Maandag en dan nu al voorbereiden?

das veel wat je nog mag zeg... kom ik aan met mijn 2 beschuitjes...

Toen ik dat had, moest ik 3 dagen voorbereiden (dus geen vezels eten en pillen slikken zodat maag / darmen zo "leeg" mogelijk zijn). In ieder geval, succes en moed!

OT: meridian pindakaas - nieuwe pot opengetrokken :)

Bedankt allenmaal !

Naja ontopic ; 400 gram aardappels , 400 gram broccoli/bloemkool - 250 gram koolvisfilet uit oven...

200 gr (was omgekookt) tortolinie, 125gr gebakken speekrepjes met (?gr) carbonara saus en wat parmazanse kaas snippers.

400 gram aardappelen, 125 gram kogelbiefstuk en 250 ml sinaasappelsap.

Zoete aardappel met witlofsla met mandarijntjes en zalm.... daarna nog een bordje met alleen zoete aardappel en extra stuk zalm. (Zoete aardappel totaal 400 gr, zalm 250 gram). Nu net toetje op.

IMG_20141127_202554.jpg

200gr griekse yoghurt + 90gr banaan

5 lu crackers olijf (of wat het ook is)
2 plakjes serranoham
17gr belegen kaas
5gr honing
10gr borrelnootjes
1 zakje doritos bits bbq

Terug
Naar boven