- Waardering
- 251
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zooitje beschuit ipv havermout door melk met nutella,appelstroop + schepje whey (darmonderzoek dieet)![]()
Ik mocht voor mijn darmonderzoek absoluut geen zuivel hebben... en alleen beschuitje met jam.. Dus dan heb je nog geluk denk ik...Zooitje beschuit ipv havermout door melk met nutella,appelstroop + schepje whey (darmonderzoek dieet)![]()
Kan het alleen nooit meer namaken 

Ja maandagmiddagHeb je hem pas zo laat op de dag? Of al ter voorbereiding voor morgen?
Ja ik mag witte rijst, aardappels zonder schil, gekookte broccoli en bloemkool, appelsap, yoghurt melk etc, verder magere kip en vis en verder jam zonder pitjes, chocopasta enzo ook.Ik mocht voor mijn darmonderzoek absoluut geen zuivel hebben... en alleen beschuitje met jam.. Dus dan heb je nog geluk denk ik...
Wanneer moet je? Succes in ieder geval.
OT: leftovers van gisteren...
rijst (was 100 gr ongekookt) mais pasta (ca. 50 gr ongekookt) + restant gewokte groenten met kipfilet en "home made" curry (kokosmelk met gele currypasta) + restant pastasaus met gehakt. Alles door elkaar gemikt en wat gefrituurde knoflook eroverheen. Smaakte opvallend goedKan het alleen nooit meer namaken
oh ja... vond nog 2 gegrilde drumsticks die op moesten.. konden er ook wel bij.![]()
Maandag en dan nu al voorbereiden?
das veel wat je nog mag zeg... kom ik aan met mijn 2 beschuitjes...Ja ik mag witte rijst, aardappels zonder schil, gekookte broccoli en bloemkool, appelsap, yoghurt melk etc, verder magere kip en vis en verder jam zonder pitjes, chocopasta enzo ook.
Maandag en dan nu al voorbereiden?
das veel wat je nog mag zeg... kom ik aan met mijn 2 beschuitjes...

200gr griekse yoghurt + 90gr banaan
5 lu crackers olijf (of wat het ook is)
2 plakjes serranoham
17gr belegen kaas
5gr honing
10gr borrelnootjes
1 zakje doritos bits bbq

10gr borrelnootjes200gr griekse yoghurt + 90gr banaan
5 lu crackers olijf (of wat het ook is)
2 plakjes serranoham
17gr belegen kaas
5gr honing
10gr borrelnootjes
1 zakje doritos bits bbq
??
Pretty sadBulk snack tijdens film / voor het slapen gaan
Ja had nog 50 kcals in te vullen en was even inspiratieloos, toen maar stuk of 10 daarvan gepakt, srsly...

Pretty sad
OT: 3 mcdonalds burgers en een chilli chicken. Laatste weken dreamersbulk