MuscleMeat

Wat eet je nu?

Wauw. In een keer goed! ;) Ik heb ze heel lang niet gehad. Vlak voor Praag een pak gekocht en nu zijn ze alweer bijna op :o
Die zakjes zijn ook veel te klein..... ik at zo een zakje vaak in een keer op :o

Ook zo lekker maar luchtiger.. Italiaanse amaretti koekjes. :D
[Link niet meer beschikbaar]

Die zakjes zijn ook veel te klein..... ik at zo een zakje vaak in een keer op :o

Ook zo lekker maar luchtiger.. Italiaanse amaretti koekjes. :D
[Link niet meer beschikbaar]

250 gram voor zo een 1300 kcal uit m'n hoofd :)
Dat zou prima lukken! Ik vind het alleen lekkerder om van alles wat te combineren.

Die zijn ook erg goed! Echter is dat vaak volledig gemaakt van suiker en valt wat minder lekker.

250 gram voor zo een 1300 kcal uit m'n hoofd :)
Dat zou prima lukken! Ik vind het alleen lekkerder om van alles wat te combineren.

Die zijn ook erg goed! Echter is dat vaak volledig gemaakt van suiker en valt wat minder lekker.
Ik hou ook van combineren.. maar die dingen zijn echt verslavend. :o

van die amaretti ga ik stuiteren... :roflol: inderdaad een suikerbom...

Gebakken groente, 2 eitjes er doorheen en 2 plakjes kipgehakt...Simpel, maar lekker :meal:

image.jpg

Pecannoten (bij oats met banaan).

Al hele week ziek, maar deze pre bed meal heeft me eindelijk min of meer gesmaakt: 100g groene druiven, 100g bosbessen, 250g kwark, 20g Lindt chocolade 85% en 30g pecannoten.

Postworkout ... 30 gram whey - 300 gram ananas

daarom juist.... een goeie maaltijd na het trainen en daarna de volgende... je moet er wat voor over hebben om wat bij te komen he.
Dus gewoon vaker eten.. en dat is mooi met een lange dag! :D
Je hebt helemaal gelijk Marina maar ik zit hier met 2 darmparasieten blastocystis hominis&dientamoeba fragilis + een E.coli bacterie + een Helicobacter pylori (nu aan de antibiotca) ,dat heeft m'n hele lichaam gesloopt..soms na een kleine eiwitshake of 2 happen groenten ofzo word ik licht ziek en duizelig + nog een lijst met klachten waar je niet goed van word :( maarja ik schop de kcal naar binnen...grotendeels uit koolhydraten shakes inderdaad.

Je hebt helemaal gelijk Marina maar ik zit hier met 2 darmparasieten blastocystis hominis&dientamoeba fragilis + een E.coli bacterie + een Helicobacter pylori (nu aan de antibiotca) ,dat heeft m'n hele lichaam gesloopt..soms na een kleine eiwitshake of 2 happen groenten ofzo word ik licht ziek en duizelig + nog een lijst met klachten waar je niet goed van word :( maarja ik schop de kcal naar binnen...grotendeels uit koolhydraten shakes inderdaad.
Das waar ook.. sorry.. :(
Maar ipv ananas kan je misschien beter er iets bijnemen waar wat meer kcal inzit? Ananas is relatief zurig wat vaak met misselijkheid en niet lekker zijn erg op je maag kan spelen. Misschien beter wat milder fruit nemen zoals mango, banaan oid. Heb je ook meteen wat meer kcal binnen.

Das waar ook.. sorry.. :(
Maar ipv ananas kan je misschien beter er iets bijnemen waar wat meer kcal inzit? Ananas is relatief zurig wat vaak met misselijkheid en niet lekker zijn erg op je maag kan spelen. Misschien beter wat milder fruit nemen zoals mango, banaan oid. Heb je ook meteen wat meer kcal binnen.
Ooh geen sorry hoor :) weet dat je het goed bedoeld , ja op een banaan reageert m'n darmen ook niet echt goed op ...misselijkheid heb ik geen last van..mango is inderdaad wel een goede kcal bron en die neem ik ook wel vaak,vind ik zelfs één van het lekkerste fruit die er is !

toevallig net nog een mango op, god of the fruits.

Of druiven? Zijn ook wat hoger in kcals...

Atm nog niet aan het eten. Maar nu ik toch in dit topic ben.. Mijn goddelijke ovenschotel gaat zometeen de oven in :):)

Tilipia filet - aardappels - broccoli/bloemkool mix

Zojuist op :heart:

350gr gebakken aardappels + 4gr olijfolie
130gr sperzieboontjes met nootmuskaat
120gr tomaat met aromat
1 tarwebolletje + 82gr hachee burger + mosterd en ketchup

Banaan... ....en ik hang aan een liaan (dat rijmt) :D:cool:

Terug
Naar boven