Fitness Seller

Wat eet je nu?

80gr havermout
30gr blueberry cheesecake whey
200ml halfvolle melk (easy kcals)
30gr banaan
10gr pure chocola

Zometeen nog wat broodjes met "beleg" oid

Sinds donderdagnacht vandaag weer een beetje op de rails na buikgriep. Geen idee hoeveel ik binnen gekregen heb, maar nu is het eten tot ik verzadigd ben. Eetlust is sinds een uur of 8 terug.

6 bolletjes chocovlokken
4 krentebollen
eiwithshakeyyy voor de macro's
halve pot pindakaas

#yolo

Ontbijtje :) 1250 kcal effe wegstouwen

ontbijt.JPG

420gr gebakken aardappeltjes met 20gr currysaus
170gr wienerschnitzel met 1 gebakken ei
250gr rode kool met appel
6gr olijfolie

Leftover wokkie van vanmiddag van m'n favoriete afhaal. Ik weet de hoeveelheden niet, maar dit zat er in:
Volkoren noedels
Groentenmix (broccoli, bloemkool, uitje, wortel, paprika)
Gerookte tofu
Teriyaki saus (sodium gains)
Lente ui en taugé

16299720_1223276271040910_2943601040869451738_o.jpg

80gr havermout
30gr blueberry cheesecake whey
200ml halfvolle melk (easy kcals)
30gr banaan
10gr pure chocola

Zometeen nog wat broodjes met "beleg" oid

Sinds donderdagnacht vandaag weer een beetje op de rails na buikgriep. Geen idee hoeveel ik binnen gekregen heb, maar nu is het eten tot ik verzadigd ben. Eetlust is sinds een uur of 8 terug.

Veel beterschap! En vanaf nu dus: veel en lekker eten ;)

Pak gerookte kipfilet...whey shake...

Aardappelen met spinazi a la creme. Ram lekker. Low standards ftw

Home made chili con carne (in tupperware doos mee naar werk): rode kidney beans, tomaatjes, tomaten saus, rundsgehakt en geitenkaas

350 gram zoete aardappelfriet
130 gram tournedos/ossenhaas
Wat wortel en komkommer on the side

Aaa verdorie dat klinkt weer goed. Dat wordt een leuke voor de volgende keer! :) Ik had ze wel door de kerrie kruiden gehusseld, maar dat is appels met peren vergelijken.
Uitje fruiten in wat olie met knoflook en 1 eetlepel kerries. Mango pureren en erbij doen en even doorpruttelen. Wat zout en peper naar smaak erdoor. Dan af laten koelen. Kan je een dag of 3 goedhouden in de koelkast. Doordat je de kruiden eerst bakt krijg je een hele lekkere volle smaak :)

2 wraps met kipfilet met gyros kruiden, avocado, tomatenblokjes, romaine sla, kwark en salsasaus
+ doperwten en worteltjes

Eerste dessertje vd avond: mijn standaard banaan chocolade peanut butter havermout bak
Verveelt nog steeds niet :)

Straks wellicht kwark met kiwi druif en amandelboter

Uitje fruiten in wat olie met knoflook en 1 eetlepel kerries. Mango pureren en erbij doen en even doorpruttelen. Wat zout en peper naar smaak erdoor. Dan af laten koelen. Kan je een dag of 3 goedhouden in de koelkast. Doordat je de kruiden eerst bakt krijg je een hele lekkere volle smaak :)

Altijd super lekkere combo's en ideeën dat marina heeft
Klinkt erg goed!

Terug
Naar boven