drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mac chicken wrapgoeie balans tussen protein/eiwit/carbs/vet

Als je je camera dichter bij je koekje, dan lijkt hij groter. Het is niet zo dat het koekje gaat groeien, dat weet je toch?
Dat zeker. Pas je wel op met de amerikaanse variant? Daar willen ze wel eens HGH in de koekjes doen.
Het schijnt dat Jeff Seid daar ook flink last van heeft gehad...Dat zeker. Pas je wel op met de amerikaanse variant? Daar willen ze wel eens HGH in de koekjes doen.
Ja maar die eet er niet zo veel. Mr. Green eet er meer dan Jeff als ik zo in zijn schema zie. Het is een kwestie van weken voordat Mr. Green een beter physique dan Jeff heeft.Het schijnt dat Jeff Seid daar ook flink last van heeft gehad...
Op zijn ego heeft dit voedingspatroon in ieder geval wel effect.Ja maar die eet er niet zo veel. Mr. Green eet er meer dan Jeff als ik zo in zijn schema zie. Het is een kwestie van weken voordat Mr. Green een beter physique dan Jeff heeft.
Leuk! Ik verheug me in ieder geval op mijn gains die op het avondmenu staanJongens jongens jongens wat zijn jullie toch grappig zeg......
Ik verheug me in ieder geval op mijn friet kapsalon die op het avondmenu staat![]()

Ik vermaak me idd kostelijk, zeg nog eens iets grappigs @Mr Gr33n.Jongens jongens jongens wat zijn jullie toch grappig zeg......
Ik verheug me in ieder geval op mijn friet kapsalon die op het avondmenu staat![]()

Zulke mensen geven het leven kleur.
Haha... Omdat ie Mr Green heet