MuscleMeat

Wat eet je nu?

Bezoekers in dit topic

Nu een shake voor het trainen zodat tijdens het trainen de eiwitten vrij komen = sneller herstel tijdens de training
 
Appel met kaneel op brood is ook lekker :o
Met een beetje huttenkase erbij is ook erg lekker.

OT... even wat anders.... aardappeltaart gemaakt:
400 gram aardappelschijfjes met een sh*tload aan lekkere kruiden (efef snel gaar nuken in de magnetron in een glazen schaal)
Ondertussen roerbak van 250 gram soepgroente + 200 gr gehakt (ook weer met sh*t load kruiden :D )
Dat over de gare aardappelen + 2 eitjes loskloppen met wat sojamelk en even een 10 minuten in de combi op 200gr en 350 W magnetron.
was wel wat veel maar het zit erin.
pics vergeten.... had honger want laat thuis :o
Aardappeltaart? Keniknie. Wat ook erg lekker is, spinazietaart. :eating: Spinazie, creme fraiche, gehakt, Cashewnootjes, bladerdeeg. Heerlijk.
 
Aardappeltaart? Keniknie. Wat ook erg lekker is, spinazietaart. :eating: Spinazie, creme fraiche, gehakt, Cashewnootjes, bladerdeeg. Heerlijk.
geloof ik best dat dat lekker is! Recept ken ik.... maar ja.. gluten en lactose intolerant... dus gaat hem niet worden. :sad:
 
geloof ik best dat dat lekker is! Recept ken ik.... maar ja.. gluten en lactose intolerant... dus gaat hem niet worden. :sad:
Gluten en lactose intolerantie is wel erg lastig qua voeding idd. Constante puzzeltocht. :(
 
geloof ik best dat dat lekker is! Recept ken ik.... maar ja.. gluten en lactose intolerant... dus gaat hem niet worden. :sad:

Consenza heeft glutenvrij bladerdeeg, sowieso bij de AH weet ik. En creme fraiche kan je wellicht vervangen sojayoghurt (kan misschien wat schiften maar dat is alleen vervelend voor het oog).
 
50 gram havermout + wat water in magenetron. 30 gram pindakaas doorheen roeren, 1 scoop Double Rich Chocolat whey, weer roeren. Paar druppels natrena... hmm
 
Gluten en lactose intolerantie is wel erg lastig qua voeding idd. Constante puzzeltocht. :(
Je kan best veel eten hoor! Alleen je moet gewoon alles zelf vers maken.

Consenza heeft glutenvrij bladerdeeg, sowieso bij de AH weet ik. En creme fraiche kan je wellicht vervangen sojayoghurt (kan misschien wat schiften maar dat is alleen vervelend voor het oog).
Om eerlijk te zijn vind ik bladerdeeg gruwelijk. Degene van consenza is glutenvrij maar sporen van sesam zijn ook niet fijn voor me :(
 
Momenteel enkel water tot 14u! :rolleyes::rolleyes:

IF all the way :cool:
 
IMG_0775.JPG
Are like my family
 
500g kip, 500g wokgroenten, 125 rijst

IMG_5310.JPG
 
Back
Naar boven