Mr Gr33n
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 117
50 gram sperziebonen
50 gram rijst
100 gram kipfilet
1 ei
Is dat jou avondeten..? En dan zeggen ze dat ik slecht bezig ben :')
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
50 gram sperziebonen
50 gram rijst
100 gram kipfilet
1 ei
Houd even in je achterhoofd dat sommigen meer eten dan ontbijt, lunch, avondetenIs dat jou avondeten..? En dan zeggen ze dat ik slecht bezig ben :')

Houd even in je achterhoofd dat sommigen meer eten dan ontbijt, lunch, avondeten![]()
Persoonlijke verschillen Mr Troll.Waarom zou je dat doen als 3 a 4 keer per dag ruim voldoende is..
Omdat het niet zoveel uit maakt of je 3 of 4 keer per dag eet of 6 of 7 of zelfs 8 keer per dag. Sommige mensen preferen om meerdere keren per dag te eten.Waarom zou je dat doen als 3 a 4 keer per dag ruim voldoende is..

lijkt alsof de dekstel van je potje kurkuma niet goed vastzat![]()
vind het gewoon lekker.
Met wat kaneel, heerlijk zoet. Net een puddingbroodje.

Met wat kaneel, heerlijk zoet. Net een puddingbroodje.![]()

De pindakaas bewaar ik voor vanavond.

)
Banaan, pindakaas en chocola: zzzzzzze best!Of banaan en pindakaas
Maar inderdaad, banaan en kaneel op brood is ook al gewoon retelekker.

OT... even wat anders.... aardappeltaart gemaakt:
400 gram aardappelschijfjes met een sh*tload aan lekkere kruiden (efef snel gaar nuken in de magnetron in een glazen schaal)
Ondertussen roerbak van 250 gram soepgroente + 200 gr gehakt (ook weer met sh*t load kruiden)
Dat over de gare aardappelen + 2 eitjes loskloppen met wat sojamelk en even een 10 minuten in de combi op 200gr en 350 W magnetron.
was wel wat veel maar het zit erin.
pics vergeten.... had honger want laat thuis![]()
, beetje zouthnggg.... love it@marina1975 lijkt op mijn maaltje van net!
500gr gebakken krieltjes
215gr mager gehakt
230gr wortel en doperwten
35gr prei
2gr olijfolie
Ui, knoflook en veel kruiden
Roerbakken en een beetje mosterd ernaast
@lienlien![]()

en sambal.hnggg.... love it
Ik had er wel wat moeite mee... maar ik had om 17:00 ook al een maaltijd met 125 gr rijst (ongekookt gewogen) groente en vlees op met een sh*tzooi kruiden en veel teveel zouten sambal.