Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had een bruiloft in Hongarije. Dat was de late night snack en is iets typisch Hongaars. Pannenkoeken gevuld met kalfsgehakt en paprikasaus en creme fresh erover. t*ring lekker.
Ik had een bruiloft in Hongarije. Dat was de late night snack en is iets typisch Hongaars. Pannenkoeken gevuld met kalfsgehakt en paprikasaus en creme fresh erover. t*ring lekker.

Je moet ook niet naar een AYCE gaan, daar is de kwaliteit vrijwel nooit goed. En de toeristische plaatsen vermijden. Ik heb perfect gegeten hier.Heb dat een x bij het ayce restaurant in Budapest op (@kardemompeul hoe heet die ook alweer?) omdat het me zo lekker leek. In tijden niet zoiets goors gegeten toen![]()
Je moet ook niet naar een AYCE gaan, daar is de kwaliteit vrijwel nooit goed. En de toeristische plaatsen vermijden. Ik heb perfect gegeten hier.

Heb dat een x bij het ayce restaurant in Budapest op (@kardemompeul hoe heet die ook alweer?) omdat het me zo lekker leek. In tijden niet zoiets goors gegeten toen![]()
Je moet ook niet naar een AYCE gaan, daar is de kwaliteit vrijwel nooit goed. En de toeristische plaatsen vermijden. Ik heb perfect gegeten hier.
). Echt Hongaars eten, eet je bij een/mijn oma of bij een ekte
Bij gebrek aan een banaan...2 lions direct na de training (+ whey/water shake).
Zometeen een kip/zilvervlies rijst soep en paar stukken multigranen brood.
Eet 3000Kcal, kom nog geen reet aan...lijk zelfs iets droger te worden.
Edit: intake verhogen naar 3300Kcal nu
Wil je aankomen dan? Zo ja, waarom als ik vragen mag, als je stats kloppen (VP 17%); of ben je powerlifter en wil je bij de club van 30 horenBij gebrek aan een banaan...2 lions direct na de training (+ whey/water shake).
Zometeen een kip/zilvervlies rijst soep en paar stukken multigranen brood.
Eet 3000Kcal, kom nog geen reet aan...lijk zelfs iets droger te worden.
Edit: intake verhogen naar 3300Kcal nu
?