XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Lekker eten kan soms zo simpel zijn.

250gram MM wokrijst
100gram MM roasted chicken chilli
2 MM naturel kipspiezen.
En om het een beetje extra smaak te geven een beetje XXL Thai green curry er door.

IMG_20180521_171628.jpg

Mueslireep met chocolade, verse jasmijn thee

Ik had een bruiloft in Hongarije. Dat was de late night snack en is iets typisch Hongaars. Pannenkoeken gevuld met kalfsgehakt en paprikasaus en creme fresh erover. t*ring lekker.

Heb dat een x bij het ayce restaurant in Budapest op (@kardemompeul hoe heet die ook alweer?) omdat het me zo lekker leek. In tijden niet zoiets goors gegeten toen :barf:

120 gram zilvervliesrijst - 200 gram kipfilet - 40 gram cashewnoten - 40 gram pindasaus - 250 gram roerbakmix
60 gram whey - 200 gram watermeloen - 300 ml almond milk

Heb dat een x bij het ayce restaurant in Budapest op (@kardemompeul hoe heet die ook alweer?) omdat het me zo lekker leek. In tijden niet zoiets goors gegeten toen :barf:
Je moet ook niet naar een AYCE gaan, daar is de kwaliteit vrijwel nooit goed. En de toeristische plaatsen vermijden. Ik heb perfect gegeten hier.

Je moet ook niet naar een AYCE gaan, daar is de kwaliteit vrijwel nooit goed. En de toeristische plaatsen vermijden. Ik heb perfect gegeten hier.

Heb bij hetzelfde restaurant genoeg gegeten wat erg lekker smaakte. En ben sowieso niet iemand die ayce in NL vermijd (vanwege kwaliteit) :o
Misschien had ik ook gewoon een mislukt stuk. Net zoals toen ik op m'n 15e een keer tiramisu nam in een restaurant en het doordrenkte alcohol-stuk had. Rest vd tafel had het normaal. Sindsdien nooit meer tiramisu willen eten...

Trofea heet dat restaurant. Normaal gezien is het best te beuken daar, maar dat hangt heel erg vanaf welk restaurant je pakt. Ik ga graag naar die op Visegrad utca.

Dit. Ik ben hier ook ooit eens goed ziek geworden van een ACYE (niet bij Trofea gelukkig:) ). Echt Hongaars eten, eet je bij een/mijn oma of bij een ekte
Vendéglő van een oma:cool:

Mijn vriendin en ik eten zo'n 1 keer per maand bij een AYCE restaurant. We vinden het beide een geweldig concept. Niet altijd de hoogst mogelijke kwaliteit maar dat rond wandelen vinden we beide echt een uitkomst, beetje van dit eten, beetje van dat proberen... Heerlijk :D

Pasta
Satekipfilet, bijna dezelfde macro's als naturel :D
Thaise wokgroenten
Kruiden, knoflook, pepertje, sambal en beetje ketjap

Heb vanavond na lange tijd tijdens de late dienst weer eens wat opgehaald bij de BurgerKing... Man, man, man... waarom ik het gedaan heb weet ik niet maar wat een vette troep is het toch ook. Was dus de laatste keer :D

3 hele eieren
200 gr cottage cheese gekruid met Aromat
1 tomaat
Paar augurken:D

Post workout: 1.8 liter kip/broccoli/rijst satesaus en een peertje

green.jpg

Bij gebrek aan een banaan...2 lions direct na de training (+ whey/water shake).
Zometeen een kip/zilvervlies rijst soep en paar stukken multigranen brood.

Eet 3000Kcal, kom nog geen reet aan...lijk zelfs iets droger te worden.
Edit: intake verhogen naar 3300Kcal nu

Ook aan het cutten? :D

Eet ook 3000 kcal (2960).

Wil je aankomen dan? Zo ja, waarom als ik vragen mag, als je stats kloppen (VP 17%); of ben je powerlifter en wil je bij de club van 30 horen :P?

Als je 82 kg weegt bij 1,90 m, vind ik dat overigens niet heel zwaar en lijkt 17% vet mij wel hoog.

Als je toch aan wil komen, vind ik 3000 kcal niet zo veel. Ikzelf cut op 3000 kcal (ben 1.89 m, weeg nu 100 kg, maar ook op 90 kg val ik nog goed af op 3000 kcal).

Op 60 kilo kwam ik op 2800 cal+ nog amper aan .. terwijl ik vrij inactief was

Terug
Naar boven