Fitness Seller

Wat eet je nu?

Halve granny smith appel, 85gr 0% Griekse yoghurt, 4gr honing en een kop thee.
In vergelijking met hierboven lijkt het alsof ik mezelf uithonger :p

Kwark speculoos whey. Bewaar altijd 1 pot voor later in het jaar. :)

Screenshot_20180523-215759.jpg

Beschuit met muisjes, op kraamvisitie bij een collega :).

100 gram brinta
100 gram bosvruchten
1 scoop whey chocolade
2 boterhammen met pindakaas
1 ei
2 ei-eiwitten

Waza volkoren cracker met 25gr kippenwit

Dacht een snel eenpans gerechtje (omdat het gezinnetje op stap was minus werkpaard)

eenpansgerecht: macaroni in laagje water met deksel van andere pan 4m koken, groente erbij en 4m doorkoken(ui, champignon, prei, paprika en wortel). Overgegooid in bord terwijl ik biefstuk stukjes aanbak, aansluitend groente en macaroni even meegewokt. toch nog zo'n15 minuten mee bezig geweest... veel te warm daarvoor.

p.s. wat eten jullie om honger aanvallen tegen te gaan, zit nu op 7%, nog een laaaaaangzaaame % te gaan voor een amateur fotoshoot van mijn nichtje... die mij met 9% fatsig noemde... nadat ik al toegezegd had.

Zit nu een 1kcal colaatje weg te drinken... need sweets ;).

Broccoli, boomstammetje en aardappels. :o

-water
-cola zero
-koffie
-activiteiten

check... die heb ik inderdaad al erbij. Helaas moet ik koffie na 18.00 niet drinken en cafeine vrij is het net niet. Activiteiten is inderdaad ook een supertip, ben ze veel mogelijk bezig de laatste weken, dat werkt wel. 6% valt een beetje tegen moet ik zeggen, stop meestal bij 8, daarna moet ik toch significant meer moeite doen.

rundertaar met rijst en wat noten en een shake met meloen en whey

1700 calories (gister cheatday) :rolleyes:

Laatste meal vd dag: aardbeien griekse yoghurt en ongebrande pecannoten

Hier ook de laatste maaltijd: 3 gebakken eitjes, broodje, glas melk.

3 rijstwafels met pindakaas
2 stukjes chocola
1 komkommer
1 tomaat
2 augurken
1 paprika
1 handje noten
3 ei-eiwitten
Halve bak kwark

Geen idee waarom. Ik zat al netjes aan mijn 4400 kcal en lag in bed. Door de warmte kon ik niet slapen en toen ging er uit om een slokje water te drinken. Ik dacht, ik eet nog ff wat, en toen begon het snaaien.

Terug
Naar boven