Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Yups, kan er maar moeilijk van af blijven. Zou bijna denken dat het een verslaving is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik merk het inderdaad. Wil je er over praten? PM'en mag uiteraard. graag zelfs. Heb zelf ook nog wat onderwerpen die ik graag zou willen bespreken met iemand. Mag van mijn vrouw niet meer met @ProudPizza omgaan helaasYups, kan er maar moeilijk van af blijven. Zou bijna denken dat het een verslaving is![]()
Slechte invloed en zo...Tosti camembert? Dat lijkt me dan weer helemaal niks.
Ik merk het inderdaad. Wil je er over praten? PM'en mag uiteraard. graag zelfs. Heb zelf ook nog wat onderwerpen die ik graag zou willen bespreken met iemand. Mag van mijn vrouw niet meer met @ProudPizza omgaan helaasSlechte invloed en zo...
Hmm zal eens een poging wagen!Echt heeelijk vind ik het. Moet je wel een goede portie erop doen voor de smeuïgheid.
Dat gaat altijd zo lekker tussen je tanden zitten. Zit je de rest van de nacht die stukken ertussenuit te vissen...
Dat gaat altijd zo lekker tussen je tanden zitten. Zit je de rest van de nacht die stukken ertussenuit te vissen...
#fitgirl
Oh lol je hebt nachtdienst... gecondoleerdHeb ik wat te doen...zijn ja nog maar 6 uur tot ik klaar ben met werken
.Helaas dus ssssssstEcht heeelijk vind ik het. Moet je wel een goede portie erop doen voor de smeuïgheid.
Luister jij altijd naar je vrouw?
Uurtje geleden op:
Halve bbq meatlovers pizza
Halve new york style pizza
Halve cheese bread
![]()

Ik vroeg mij gisteren al af wat je met die andere helft had gedaan, maar daar is ie dus gebleven.70gr 0% Griekse yoghurt, halve granny smith, 10gr Kellog's Nourish