Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een schep whey erdoor maakt het nog lekkerder. Het ziet er wel wat dun uit, eet je het koud?Ff een kom brinta naar binnen werken... Blijft een traktatie, keer op keer
![]()
Lekker hoor, schep suiker er door en smullen maar ;-0-)Ff een kom brinta naar binnen werken... Blijft een traktatie, keer op keer
![]()
moet dat nu weer....……………………..
nu weten we het wel met al jou vreterijen 

Same shit, different day #24/7kommetbrintacrewFf een kom brinta naar binnen werken... Blijft een traktatie, keer op keer
![]()
Wat hedde gij nou weer mispeutert ouwe ninja
ik probeer af te vallen...…….. thuisbezorgd is al 3x geweest deze week.
Verdomme

LOLNog niets, maar zat zojuist wel een flesje tabasco te oogballen.
moet dat nu weer....……………………..nu weten we het wel met al jou vreterijen
![]()

68 kg bij 1.84m?Van alles en nog wat vandaag , pizza , gebak , bami , havermout etc calorie of 5000/6000 ...
Wat is je behoefte en hoeveel eet je normaal? Lijkt me sterk dat je VP 12% is, dat zou betekenen dat je VVM 56 kg is, op jouw lengte lijkt mij dat erg laag.Vetpercentage weet ik niet , toen ik 65 woog was het ooit gemeten op 8% .. maar zal nu wel hoger zijn nu ik zwaarder ben.68 kg bij 1.84m?Wat is je behoefte en hoeveel eet je normaal? Lijkt me sterk dat je VP 12% is, dat zou betekenen dat je VVM 56 kg is, op jouw lengte lijkt mij dat erg laag.