AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

1 banaan 100g blauwe bessen 1 pot griekse yoghurt 20g lindt chocolade
En nu tot slot 60g boekweit cereal

250gram magere yoghurt
20 gram Whey Delicious Banana
40 gram Quaker Cruesli - Volvezel - Noten

2 rijstwafels met pindakaas + banaan on top
Zwarte koffie ( nespresso )

2 boterhammen met pindakaas
2 rauwe eieren
2 koppen koffie

Ik kwam gisteravond thuis na werk en training en was supermoe en wilde rap eten en naar bed. Dus snel tas inpakken en eten klaarzetten voor vandaag. Geen zin meer om eieren te koken, dus dan maar rauw :P. Is prima te doen hoor, hap, slik, weg.

Ik kwam gisteravond thuis na werk en training en was supermoe en wilde rap eten en naar bed. Dus snel tas inpakken en eten klaarzetten voor vandaag. Geen zin meer om eieren te koken, dus dan maar rauw :P. Is prima te doen hoor, hap, slik, weg.

En hallooooo Salmonella :p

De kans dat het een scharrelkip salmonella heeft is al heel klein. Bij vrije uitloop komt het in de praktijk al helemaal niet voor. Mocht in een uitzonderlijk geval de kip salmonella hebben, moet ook nog eens het ei besmet raken. Dit is dan slechts de buitenkant. Pas als het ei zelf met de buitenkant van de schaal in aanraking komt bestaat er in het zeldzame geval dat de buitenkant besmet is de kans dat je dit binnenkrijgt. Als je dat als onacceptabel risico ziet, zou ik ook maar niet meer in de auto stappen en de weg op gaan. :)

De kans dat het een scharrelkip salmonella heeft is al heel klein. Bij vrije uitloop komt het in de praktijk al helemaal niet voor. Mocht in een uitzonderlijk geval de kip salmonella hebben, moet ook nog eens het ei besmet raken. Dit is dan slechts de buitenkant. Pas als het ei zelf met de buitenkant van de schaal in aanraking komt bestaat er in het zeldzame geval dat de buitenkant besmet is de kans dat je dit binnenkrijgt. Als je dat als onacceptabel risico ziet, zou ik ook maar niet meer in de auto stappen en de weg op gaan.
Ben jij soms boerderijarbeider

Ben jij soms boerderijarbeider
Euh nee, ik werk bij Defensie (Luchtmacht) als helikopterengineer, had ik al een aantal keer ergens gepost. Ik ben nog niet eens in staat een moestuintje van de Appie in leven te houden en vind het bovendien ook te veel moeite. Sommige mensen verklaren me voor gek als ik rauw ei eet, maar ik zie de risico's niet zozeer. Net zoiets als de THT-datum op producten, ik kijk er niet eens meer naar.

2 spaghetti bolognese
1 lasagna
1 kleine pizza

halve liter chocomelk met 2 bananen

Voorgerechtje: Gepocheerd ei, iberico ham, spinazie, mousseline saus
WP_20180601_19_40_51_Pro.jpg

Terug
Naar boven