XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Vetpercentage weet ik niet , toen ik 65 woog was het ooit gemeten op 8% .. maar zal nu wel hoger zijn nu ik zwaarder ben.
Mijn behoefte is zo'n 2500-2700 ongeveer... ik eet soms 1800 ... 5000-6000(meestal 1 keer per week zoals vandaag) en soms gewoon 2500 :)
Ik zou zeggen dat je wel wat massa mag aankomen, ik weet niet wat voor trainingsschema je hebt.

Vetpercentage weet ik niet , toen ik 65 woog was het ooit gemeten op 8% .. maar zal nu wel hoger zijn nu ik zwaarder ben.
Mijn behoefte is zo'n 2500-2700 ongeveer... ik eet soms 1800 ... 5000-6000(meestal 1 keer per week zoals vandaag) en soms gewoon 2500 :)

Zorg dan gewoon dat je gemiddeld op de 3000 uit komt. 6 dagen in de week 1800 vreten moet je nog steeds de 7e dag meer dan 10k kcal vreten.

Ik zou sowieso zorgen dat je nooit minder dan je onderhoud eet op een dag en nooit onder je eiwitbehoefte.. je kan wel een deel compenseren door het gemiddelde over een week te nemen maar het moeten geen extreme schommelingen zijn.

Ik zou zeggen dat je wel wat massa mag aankomen, ik weet niet wat voor trainingsschema je hebt.
Nou mijn trainingschema pas ik per week aan omdat ik met mijn werk zit en schildklierproblemen heb dus te vermoeid ben op werkdagen om nog te gaan trainen,dus de ene week train ik split 5 x per week , als ik 4 per week train doe ik UB/LB en als ik maar 3 keer per week kan doe ik 3 keer fullbody.

Ik kom heel makkelijk aan maar val ook heel makkelijk af...heb een lijst met klachten waar je niet goed van word.
Bedankt voor de interesse !

Zorg dan gewoon dat je gemiddeld op de 3000 uit komt. 6 dagen in de week 1800 vreten moet je nog steeds de 7e dag meer dan 10k kcal vreten.

Ik zou sowieso zorgen dat je nooit minder dan je onderhoud eet op een dag en nooit onder je eiwitbehoefte.. je kan wel een deel compenseren door het gemiddelde over een week te nemen maar het moeten geen extreme schommelingen zijn.
Je hebt helemaal gelijk maar mijn eetlust schommelt nogal van weinig eetlust tot extreme eetlust (schildklier + maag/darmklachten)

Eiwitten zijn trouwens altijd boven de 130 gram als ik thuis eet.

Je hebt helemaal gelijk maar mijn eetlust schommelt nogal van weinig eetlust tot extreme eetlust (schildklier + maag/darmklachten)

Gewoon na je ontbijt handje pinda's (50 gram) eten en een shake er achter aan gooien van 300 ml melk, 15 ml lijnzaad olie, 100 gram gemalen havermout en 50 gram whey.

Dan gewoon pak chocomel mee nemen naar waar je naar toe gaat.

Normaal ontbijt is 500 kcal, pinda's 300, shake 800 en chocomel ook 800. Dus zit je op 2400 kcal

Alleen nog avond eten er bij is 3000 kcal.

Gewoon na je ontbijt handje pinda's (50 gram) eten en een shake er achter aan gooien van 300 ml melk, 15 ml lijnzaad olie, 100 gram gemalen havermout en 50 gram whey.

Dan gewoon pak chocomel mee nemen naar waar je naar toe gaat.

Normaal ontbijt is 500 kcal, pinda's 300, shake 800 en chocomel ook 800. Dus zit je op 2400 kcal

Alleen nog avond eten er bij is 3000 kcal.
Vandaag 2 pizza's op in een half uur geen punt , andere dag.... maar je hebt gelijk om het elke dag ongeveer in balans te houden. thnx

Vandaag 2 pizza's op in een half uur geen punt , andere dag.... maar je hebt gelijk om het elke dag ongeveer in balans te houden. thnx

Je hoeft dan ook geen honger te hebben om een shake of chocomel achterover te gooien en pinda's nemen weinig ruimte in :p

Tagliatelle, courgetti, prei en een stukje zalm. Trots op mezelf, want ik eet niet zo graag vis...

250 gram kip met paksoi
1 kilo kwark met 30 gram noten 40 gram pindakaas
40 gram whey met 250 gram ananas

100 gr witte rijst
250 gr sperziebonen
Blik tonijn
2 theelepels Sambal
10 gr gebakken uitjes

Nu:
Klein chocolate chip cookie
Butterfinger bar :)

Over een uurtje:
Twee boterhammen pindakaas en jam
Griekse yoghurt met twee bananen

100 gram musclemeat kip
150 gram musclemeat basmati

1 kleine pizza tonijn
1 lasagna
1 spaghetti bolognese

Om het weekend af te sluiten :)

• Like
Waarderingen: BB_
Laatste vd dag: Abrikozen + griekse yoghurt + 86% chocolade

• Like
Waarderingen: BB_
Schade van het weekend 4 kilo aangekomen Lol

Plakje ham met light Philadelphia tuinkruiden tussen. Straks 2slawraps en 3volkoren crackers.

Terug
Naar boven