XXL Nutrition

Wat en hoeveel drinken jullie op een dag?

Dat is nieuw voor me. Bron??
Ik drink het zoveel omdat ik het gruwelijk lekker vind. :D

Sterker nog, ik heb het gevoel dat ik voor jan lul naar de tandarts ga iedere keer op controle, heb nog nooit 'n gaatje gehad.

kan het zo niet vinden, meende het namelijk ergens gelezen te hebben

2-3 liter water. 1 blikje redbull 500ml melk. 250ml sinasappelsap

1~2 liter cola/fanta light
1~1,5 liter energy drank (light)
5 koppen koffie
3 koppen cappuccino
halve liter melk
3 bekertjes water:o

Op zaterdag komt daar dan nog 4l bier bij ofzo, of 0,5l~1l vodka, whatever I feel like heh. En ja, zondag altijd werken lololol.

5 koppen koffie
3 koppen cappuccino
halve liter melk

Op zaterdag komt daar dan nog 4l bier bij ofzo, of 0,5l~1l vodka, whatever I feel like heh. En ja, zondag altijd werken lololol.

ziet er goed uit brah

@deathstar
serieus? dat is wel ziek om dn ng een vetpercentage vast te houden vn 12procent. doe je goed. en stuiter jij trouwns niet de hele dag door met al die suikers en caffeine:p

2-3L water
1-2 kopjes koffie (zwart)
1 glas vruchtensap 's avonds

minimaal 3 liter water over de hele dag. En daarnaast nog minimaal 2 grote koppen thee, of zelfs een hele pot thee.

winter heb ik moeite met 1 liter water. ook wel nog wat thee, melk en soep daarbij maar is toch vrij weinig.

+- 3 liter water en een halve liter melk.

• Topic Starter Topic Starter
Redelijk wat koffie, zit ook water in. Tijdens het trainen ook rap 1.5l, op niet trainingsdagen zou ik eigenlijk nog meer water moeten drinken.

Ehmm, nee. Koffie werkt vochtafdrijvend.:rolleyes:

5 koppen koffie
3 koppen cappuccino
halve liter melk

8 koffie+1-1,5 liter energy drank???? Je lult ofniet?

@deathstar
serieus? dat is wel ziek om dn ng een vetpercentage vast te houden vn 12procent. doe je goed. en stuiter jij trouwns niet de hele dag door met al die suikers en caffeine:p
Ehm, dude, het is allemaal light;) Dus vetter zal ik daar niet op worden. Stuiteren valt wel mee, kan wel wat hebben. Hoewel ik niet meer energy drankjes drink voor mn pre-workout want soms heeft dat toch wel minder plezierige effecten. Zeker met NOX Pump Xtreme haha.

En als ik bier drink, ik drop alle carbs uit mn avondeten, dus gewoon een stuk vlees met wat groenten. Carbs haal ik dan uit mn bier, het is ook nog op een junkdag maar goed, kan je qua kcal al redelijk door drinken zonder je druk te maken. Moet kunnen eens per week of 2 weken.
8 koffie+1-1,5 liter energy drank???? Je lult ofniet?
Nee??? Maar die cappuccino kan je niet echt als koffie rekenen he, dat is eerder melk met koffiesmaak volgens mij, k*tmachine:mad:

2-3 liter water
2 blikjes ice-tea
halve liter melk

Water 4+ liter, ong 6-8 bakken koffie en af en toe een glas cola zero.

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

als ik 4l drink dan moet ik om het uur naar het toilet , is echt nutteloos

Niet nutteloos. Weet niet hoeveel kcal je eet, maar de richtlijn is 1 liter op 1000kcal. Overigens als je tevaak moet pissen en/of veel zweet doordat je teveel zou drinken; meer zout eten.

overdag een liter halfvolle melk en daaromheen ongeveer 4koppen koffie en een liter water.
In de avonduren na de training één a twee flesjes bier en nog meer water.

Ehm, dude, het is allemaal light;) Dus vetter zal ik daar niet op worden. Stuiteren valt wel mee, kan wel wat hebben. Hoewel ik niet meer energy drankjes drink voor mn pre-workout want soms heeft dat toch wel minder plezierige effecten. Zeker met NOX Pump Xtreme haha.

En als ik bier drink, ik drop alle carbs uit mn avondeten, dus gewoon een stuk vlees met wat groenten. Carbs haal ik dan uit mn bier, het is ook nog op een junkdag maar goed, kan je qua kcal al redelijk door drinken zonder je druk te maken. Moet kunnen eens per week of 2 weken.
Nee??? Maar die cappuccino kan je niet echt als koffie rekenen he, dat is eerder melk met koffiesmaak volgens mij, k*tmachine:mad:

Buiten het feit dat een belachelijke hoeveelheid zoetstoffen slecht voor je gezondheid zijn, kun je door teveel zoetstoffen weldegelijk vetter worden. Het bevat geen kcal, dat klopt. Maar doordat de mond de zoete smaak waarneemt, reageert het lichaam hierop door insuline aan te gaan maken. Een glas light zal echt geen schade geven, maar 2,5 l per dag zeker wel.

En carbs halen uit bier?? De kcals uit alcohol zijn totaal nutteloos voor je lichaam.

Cappuchino bevat overigens ook suiker en vet ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven