lesevke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je kan ze ook zelf maken 10x goedkoper... havermout,melk,ei, bakpoeder mixen en bakken.
Iets gezonds graag, pannekoeken kan opzich wel.
Zat er aan te denken om die pannenkoeken van bf te halen.
Ik neem s'ochtends inderdaad een eiwitshake, die ultra fine oats zien er wel interessant uit.
is toch niet zo moeilijk, afhankelijk van waar ik zin in heb kook ik savonds wat eitjes of bak een stuk vlees en eet die smorgens op. samen met 0.5L chocomelk of 0.2Lcherry coke. ( smorgens kan dit imo wel, ivm de suikers) oja en dan een banaan oid.
moet wel zeggen dat ik wel 6/7 x per dag eet, als jij 3x eet zou ik meer doen

mmm je hoeft niet 6 of 7 keer eten het gaat om de totale calorieen op sommige dagen prop ik al mijn calorieen in mijn mond en dat doe ik met 1 maaltijd![]()

lezen is moeilijk hea?mmm je hoeft niet 6 of 7 keer eten het gaat om de totale calorieen op sommige dagen prop ik al mijn calorieen in mijn mond en dat doe ik met 1 maaltijd![]()

400 - 500 ml melk, shep whey erbij en tussen de 50 - 100 gram ultra fine oats. Even shaken en klaar, banaantje erbij en 5 minuten later heb je je ontbijt op.