Fitness Seller

Wat eten jullie als snacks?

• Topic Starter Topic Starter
In de bulk snack ik 'alles', ik doe niet moeilijk over wat ik wil snacken, mocht ik willen snacken.
In de cut heb ik 1x per week á 2 weken een junkdag, waarbij mn kcal gelimiteerd blijven (misschien iets hoger dan andere dagen) maar waarbij het me ook niet veel uitmaakt wat ik eet (IIFYM).

Ik denk serieus dat mensen te veel overdrijven met het doen en laten in hun voeding, terwijl hun workouts en eten waarschijnlijk bij lange na niet op orde is. Pack gewoon een twix of bounty als je even iets wilt snacken ofzo, wat maakt het uit? je gains verdwijnen niet magischerwijze, en je komt niet opeens 20kg vet aan.

Maar sowieso snack ik weinig, ik hou niet van eten. Ik moet 4000kcal+ per dag eten tijdens de bulk, wat me echt de neus uit komt lopen. :o
Ik heb zo goed als nooit een hongergevoel en ik geniet ook niet van eten - wat ik ook eet. Je hebt mensen die eten het einde van de wereld vinden maar jammer genoeg ben ik er daar niet een van. Ik kijk elke keer op tegen de volgende 1000+kcal maaltijd die ik moet nemen.
Als ik naar mijn hongergevoel zou luisteren, zou ik pas om 8u 's avonds ofzo iets gaan eten.
Moet zeggen dat ik dat een paar maanden terug niet had, dat gevoel naar kleine snacks en zoetigheid. Het probleem nu is een samenloop van omstandigheden: gestopt met roken sinds september, examens(SAAI ;) ),...
Heb nu stackers gekocht, en moet zeggen, ze werken echt! Mijn drang naar zoetigheid is compleet weg, en nu kan ik mij terug beperken tot mijn normale voedingsschema...

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Noten, kwark, banaan, appel.
Vriend van me is voedingsdeskundige, en hij zei dat er reeds onderzoek gedaan is naar het eten van fruit in een cut-fase, met als resultaat dat dat niet echt bevorderlijk is voor de verbranding,...
Sowieso is fruit gezonder dan alle andere zoete troep!

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

ik ben ****ing jaloers op jou.
(ik ben dan weer het type dat met gemak 7000+ kcal weg kan werken op een dag en er van kan genieten)

OT: broodje (meergranentriangel) met pindakaas (als ik snack is het meestal de combinatie van zout en vet dat ik crave, dit combineert die 2 op een heerlijke manier en is nog redelijk gezond ook)
I'll keep that in mind ;)

[/COLOR]
[/COLOR]
Vriend van me is voedingsdeskundige, en hij zei dat er reeds onderzoek gedaan is naar het eten van fruit in een cut-fase, met als resultaat dat dat niet echt bevorderlijk is voor de verbranding,...
Sowieso is fruit gezonder dan alle andere zoete troep!

Teveel snelle suikers als reden wss..

Hardgekookt ei. Heb altijd een voorraadje in de koelkast. Je moet er wel van houden natuurlijk ;) En 86% chocolade puur.

Eieren! of wat cashewnoten, iets in die richting. dadelijk ook weer tijd voor wat eitjes :D

kwark met pindakaas

Eierkoeken!

sneetje met calve pindakaas, met stukjes noot of skippy supercrunch
Cashewnoten
banaan
snickers :)
eitje
bakje fruityoghurt

Hamburgers, sushi, chocolade.

Terug
Naar boven