MuscleMeat

Wat eten na het uitgaan?

Blegh, dat mensen hier zich zorgen over kunnen maken. Wat maakt dat nou uit joh, het is toch een avondje genieten?

Broodje braadworst met uitjes gaat er bij mij altijd wel in. Broodje döner of durum met kippenvlees is ook heerlijk.

Beetje kwark, whey en havermout weg proberen te kanen in de auto na het stappen :roflol: Sommige denken echt dat ze pro-bb'ers zijn

• Topic Starter Topic Starter
Blegh, dat mensen hier zich zorgen over kunnen maken. Wat maakt dat nou uit joh, het is toch een avondje genieten?

Broodje braadworst met uitjes gaat er bij mij altijd wel in. Broodje döner of durum met kippenvlees is ook heerlijk.

Beetje kwark, whey en havermout weg proberen te kanen in de auto na het stappen :roflol: Sommige denken echt dat ze pro-bb'ers zijn

sommige mensen willen gewoon eenmaal aan hun dieet houden en ik heb totaal geen behoefte aan vette rotzooi.( iedereen zijn eigen keuze al wil je een hamburger eten of weet ik veel wat be my guest maar ik hou het liever nice and clean

toch wil ik iedereen bedanken voor het reply'en en tips

greetz

Als je er echt geen behoefte aan hebt moet je het inderdaad ook niet doen. Dan kun je beter clean eten. Maar ik sprak ook meer in het algemeen.

Als ik mijn vrienden al die vette hap naar binnen zie schuiven, gaat bij mij ook het water in m'n mond staan en dan ga ik daar niet langs staan met mijn havermout ;)

Las laatst nog een oud topic van mensen die gewoon tupperware bakjes vol met koude kip en rijst meenemen als ze bijvoorbeeld naar Walibi ofzo gaan :roflol: Dan vind ik je echt zielig namelijk.

Maar goed, ieder zijn ding. Als ik wat bestel let ik er ook wel een beetje op, dat ik alsnog voor iets met kip ga bijvoorbeeld... Maar daarnaast vind ik kip ook ongeveer het lekkerste vlees wat er is, dus win win situatie.

Me vrienden duiken na het stappen de snackbar in, maar binnen een half uur zijn we terug dus eet geen vette troep maar gewoon 500gram kwark met 30gram walnoten.

Voor het stappen 500 gr kwark, tijdens het stappen veel te veel alcohol, als het uitkomt vreet ik wat (ongeacht wat) en thuis meteen me nest in. Zodra ik wakker word standaard ontbijt van haver+whey+melk. Ik leef al bijna voor de sport dus de keren dat ik uitga neem ik het ervan.

sommige mensen willen gewoon eenmaal aan hun dieet houden en ik heb totaal geen behoefte aan vette rotzooi.( iedereen zijn eigen keuze al wil je een hamburger eten of weet ik veel wat be my guest maar ik hou het liever nice and clean

toch wil ik iedereen bedanken voor het reply'en en tips

greetz

Je neemt het veel te serieus man. Als jouw vetpercentage klopt had je er in het verleden ook geen moeite mee. Als je iets wil volhouden moet je er gewoon niet compleet in doordraaien. Goed dat je graag wilt afvallen, maar neem daar gewoon rustig de tijd voor, je bent van de zomer toch nog lang niet ripped.

En sowieso wtf, ga genieten van je jeugd. Dan maar een paar maandjes langer bezig, het is geen hardloopwedstrijd.

Je neemt het veel te serieus man. Als jouw vetpercentage klopt had je er in het verleden ook geen moeite mee. Als je iets wil volhouden moet je er gewoon niet compleet in doordraaien. Goed dat je graag wilt afvallen, maar neem daar gewoon rustig de tijd voor, je bent van de zomer toch nog lang niet ripped.

En sowieso wtf, ga genieten van je jeugd. Dan maar een paar maandjes langer bezig, het is geen hardloopwedstrijd.

Je kan ook cola light drinken ziet er beter uit dan hele abond water drinken.
En als je thyis bent proteine pannekoeken ete!

+100000

Sommige mensen denken echt dat ze pro zijn...

Gezeik over day mensen denken dat ze pro zijn, uiteindelijk zullem deze wel het besye fysiek bereikenn door hun discipline.

Ik heb nog lang niet bereikt wat ik wil bereiken en door mijn voedingsschema te laten varen zou het nog veel langer duren. Als jij goed gaint en niet vet wordt met alle junkfood is dat prima, maar ik kan me voorstellen dat hardgainers zoals ik het meer van hun discipline moeten hebben.

uitgaan? hehe

Ik heb nog lang niet bereikt wat ik wil bereiken en door mijn voedingsschema te laten varen zou het nog veel langer duren. Als jij goed gaint en niet vet wordt met alle junkfood is dat prima, maar ik kan me voorstellen dat hardgainers zoals ik het meer van hun discipline moeten hebben.

Waar zet ik neer dat ik niet vet wordt van veel junkfood, ik eet het ook praktisch nooit, maar kom op zeg wat maakt het uit als je het een keer doet als je uitgaat. Op heeft een vp van 24 en is 2 weken aan het 'cutten' (noem het eerder afvallen), hij wil net als sommige anderen gewoon graag hardcore overkomen. Net als met heel veel andere dingne lopen van die beginnelingen elkaar op te naaien. Doe nu maar gewoon normaal!

Mwah, begrijp het wel dat als je snel van die 24% af wilt en de hele week je best doet, het nogal stom is om wel een hele nacht alcohol te drinken en je dan vol te vreten aan fastfood.

In dat geval gewoon vantevoren een goede maaltijd en snachts je normale hoeveelheid kwark.

Ik drink meestal alleen op een low-carb dag, en eet dan voor thuiskomst zo'n geroosterde kip :heart:

Gewoon je normale voedingsschema volgen en je laatste maaltijd verschuiven naar als je thuiskomt.

Gewoon avondje genieten. Zorg dat je even kwark/caseine neemt voordat je weggaat en misschien hetzelfde als je weer thuiskomt?
Je training gaat echt niet naar de klote van een avondje uit hoor. Als je zo extreem bezig bent is de kans groot dat je het opeens zat bent.

ga eens na wat je wel niet verbrand , dus niet moeilijk doen en wat mensen schenken aan vieze katabole drankjes besteden aan burgers en kipcorns !

Fock yeah kapsalon! :bow: Verrekte mongol jonge!!! :booty:

dubbele hamburger of iets ander met vlees wat je bij de pita kunt krijgen (kapsalon heb ik hier nog nooit gehoord, ziet er wel lekker uit als ik het google :p )

maar vaak eet ik gewoon niets eigelijk....

als ik zo laat thuis kom, redelijk zat, en dan kwark ga eten, ligt het sowieso binnen het half uur naast me bed...

Terug
Naar boven