Fitness Seller

Wat eten voor slapengaan tijdens clean bulk?

Bezoekers in dit topic

Ik ken de wetenschap wat dit betreft niet. Maar het zou mij logisch lijken om het vooral bij eiwitten te laten. Snelle carbs sowieso weg laten.

Bullshit. Kcal in vs kcal out. Dat dit nu nog gezegd moet worden.

Eet gewoon wat je nodig hebt gezien je macro’s. Heb je nog vetten nodig dan eet je vetten en als je nog eiwitten nodig hebt, eet dan eiwitten enz.

Doe niet zo moeilijk.
 
Laatst bewerkt:
Bullshit. Kcal in vs kcal out. Dat dit nu nog gezegd moet worden.

Eet gewoon wat je nodig hebt gezien je macro’s. Heb je nog vetten nodig dan eet je vetten en als je nog eiwitten nodig hebt, eet dan eiwitten.

Doe niet zo moeilijk.

Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat een lading suiker je slaap misschien niet ten goede kan komen. Ik geloof ook heilig in kcal in vs kcal uit.
 
Het meest optimale is in ieder geval een pre-bed maaltijd met 0.8 gram eiwit voor elke kg volgens Menno Henselmans.
 
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat een lading suiker je slaap misschien niet ten goede kan komen. Ik geloof ook heilig in kcal in vs kcal uit.

Ah zo, ik eet sowieso vrij weinig suikers. Krijg er alleen maar meer cravings van. :p
 
Het meest optimale is in ieder geval een pre-bed maaltijd met 0.8 gram eiwit voor elke kg volgens Menno Henselmans.

Menno Henselmans moet je ook niet serieus nemen.
 
Het meest optimale is in ieder geval een pre-bed maaltijd met 0.8 gram eiwit voor elke kg volgens Menno Henselmans.
Of zorg gewoon dat je iets van 30 tot 40gram eiwit binnen krijgt en doe niet zo moeilijk.

Wordt hier veel te moeilijk gedaan.
 
Bullshit. Kcal in vs kcal out. Dat dit nu nog gezegd moet worden.

Eet gewoon wat je nodig hebt gezien je macro’s. Heb je nog vetten nodig dan eet je vetten en als je nog eiwitten nodig hebt, eet dan eiwitten enz.

Doe niet zo moeilijk.

Dit is het enige goede antwoord en als je dit niet begrijpt even inlezen in IIFYM
 
Back
Naar boven