MuscleMeat

Wat ga je doen vandaag?

Eten maken en opeten, trainen, lopen en BBQ houden!

• Topic Starter Topic Starter
Zo half dagje gewerkt vandaag, vanmiddag trainen.

verder lekker relaxen.

beetje werken, trainen in het zwembad duiken en met mijn derde been laten spelen

Hmm.. bios wordt em niet! Dan maar verder met opruimen en eens kijken wat ik met deze oude pc hier kan doen *grin*

Misschien nog even wat gamen

ff stad in zo, daarna boodschappen doen denk ik, en trainen, even werken, dan slapen, morgen weer om uur of 3 beginnen met werk.... :eek:

tot 3 uur werken, dan naar huis rijden ( vanuit A'dam ) dan snel omkleden en weer 4 uurtjes werken in waalwijk ,.... vervolgens slapen en morgen weer om 15.00 weer in A'dam terug zijn tot vrijdag 15.00,... dan als het goed is weekend !!! :D :D

tot 3 uur werken, dan naar huis rijden ( vanuit A'dam ) dan snel omkleden en weer 4 uurtjes werken in waalwijk ,.... vervolgens slapen en morgen weer om 15.00 weer in A'dam terug zijn tot vrijdag 15.00,... dan als het goed is weekend !!! :D :D

Bubbles en Phoe vroegen nog naar je, kom je weer een keer gedag zeggen? ;)

Raad es?

WERKEN JA

Uh.. ik ga straks m'n bikini zoeken en op m'n mini balkon zitten muziek luisteren en heel bruin worden... Voor de rest staat er nog weinig in de planning...

Studeren(nu ff niet:)), daarna eten halen en maken...

trainen
douchen eten
naar een meer waar wat vrienden en vriendinnen aan het zonnen zijn, even een toeter gaan roken :o
eten
pokeren :D

Vandemorgen: gaan trainen+lopen

Sffs naar de kiesweek van vtk. Of te wel gratis drinken en goedkoop eten e.d

Ik denk dat ik uit verveling ga gaan trainen:o

Terug
Naar boven