badeendje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja als in synoniem voor 'tet*en', Mikki, dacht er ook direct aan toen ik het zag.
Ha..ha..
Zoeken op Netlog naar die chick van uit de gym daarstraks, ze moet er wel ergens tussenstaan denk ik!

Wel uit hout gemaakt en niet zo dicht bij de bebouwde wereld maar damn, zo goedkoop, hier betaal je bijna het dubbel voor

Heb ze niet gevonden
Goedkoop éh?Wel uit hout gemaakt en niet zo dicht bij de bebouwde wereld maar damn, zo goedkoop, hier betaal je bijna het dubbel voor
Heb nog een tijdje gevrijd met een Zweedse, damn, wat een tijd... Heb sindsdien m'n hart verloren aan Zweden![]()
Ik wil zo graag die kant op...
Ben ook echt helemaal gek van Zweden. Maar wil naar Göteborg, zit je toch een beetje in de stad! Behalve als ik mijn rijbewijs heb, dan kan ik er wel buiten gaan wonen. En inderdaad zo goedkoopIk wil zo graag die kant op...
Skövde! Waar is de tijd...Gohja, buiten de woningen zijn de meeste zaken wel duur. Ik wil ook die kant opSkövde! Waar is de tijd...