XXL Nutrition

Wat ga je doen vandaag?

Dadelijk naar een showtje van Digitalism! :thumbs:

Zo eerst ff eten en dan nog ff naar het bos denk ik.

net reisje geboekt

:bierbang::dance:

Maaltijd naar binnen schuiven en even in de hangmat pitten denk ik.

Zoeken op Netlog naar die chick van uit de gym daarstraks, ze moet er wel ergens tussenstaan denk ik!

ff benchen,pull ups doen en lift some dead people.... :P

Belgische versie van hyves ofzo? Weet ik veel

Stoppen met kijken naar huisjes in Zweden :o

juist gaan winkelen
en nieuwe piercing gekocht
beetje van het zonnetje geniet

vandaag niet trainen nog last van me rug
schouders zijn weer beter
aleen wat cardio vandaag

morgen weer kracht training

sewes werken nog

Zometeen bedtijd :)

Heb ze niet gevonden:treuren::treuren::treuren:

Goedkoop éh?:D Wel uit hout gemaakt en niet zo dicht bij de bebouwde wereld maar damn, zo goedkoop, hier betaal je bijna het dubbel voor:o
Heb nog een tijdje gevrijd met een Zweedse, damn, wat een tijd... Heb sindsdien m'n hart verloren aan Zweden :heart:

Ben ook echt helemaal gek van Zweden. Maar wil naar Göteborg, zit je toch een beetje in de stad! Behalve als ik mijn rijbewijs heb, dan kan ik er wel buiten gaan wonen. En inderdaad zo goedkoop :( Ik wil zo graag die kant op...

Ben ook echt helemaal gek van Zweden. Maar wil naar Göteborg, zit je toch een beetje in de stad! Behalve als ik mijn rijbewijs heb, dan kan ik er wel buiten gaan wonen. En inderdaad zo goedkoop :( Ik wil zo graag die kant op...

Gohja, buiten de woningen zijn de meeste zaken wel duur. Ik wil ook die kant op:D Skövde! Waar is de tijd...

@Hinko: kan niet, of toch moeilijk. Ze squashed maar dat is in hetzelfde gebouw dus ik zie haar niet zo veel, zelden eigenlijk...

Gohja, buiten de woningen zijn de meeste zaken wel duur. Ik wil ook die kant op:D Skövde! Waar is de tijd...

Buiten de woningen? Gezondheidszorg is gratis, OV is goedkoop, water zit meestal bij de huur in, electra kost zo goed als niks, eten is net zo duur als hier, alleen het uitgaan kost wat meer.

Terug
Naar boven