MuscleMeat

Wat ga je doen vandaag?

waarvoor terug betalen?

omg ik zit me zo erg te vervelen vandaag op het werk :( Er zijn 5 v.d 100 man. Inmiddels heb ik 2 uur met de receptioniste zitten kletsen, ben een uur naar huis geweest op de bank gaan liggen en heb niet kunnen trainen omdat ik een spiertje verrekt heb in m'n rug. De rest van de tijd was hier op dbb lol

Denk dat ik zo me spullen inpak en maar elders ga neuspeuren... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Steek zo de BBQ aan om een lekkere Porterhousesteak te gaan grillen.:meal:

Ik heb nu echt geen idee meer o.O

• Topic Starter Topic Starter
Zo effe terrasje pakken.

draaitafels klaar zetten en een feestje bouwe vanavond

bier drinke, muziek luisteren en straks slapen. Moet morgen weer werken

- Gedaan met werken om 18u
- Daarna gaan trainen, mijn rug, slechte training :(
4 chins - 3 deadlift - 2 dumbbell row
- Taart gaan eten bij verjaardagsfeestje van een neef (klein stukje maar, ben bezig met mijn cut)
- Even op DBB, nog wat eten..
- Dadelijk wat cannabis gaan halen
- Binnen een dik uurtje met zijn vijfen gaan pokeren tot ....
wel op tijd mijn bed in, morgen gaan trainen :hedbang: en terug hardcore en geen miezerige training zoals vandaag

ik ga zometeen mijn 26duizendste postje maken, en een tijdje daarna ga ik weer verder prutsen op mijn pc..............
;)

Gisteren flink los geweest:bierbang: dus nu even een avondje rust;)
Morgenavond staat er ook al wat leuks op het programma:D

Gisterenmiddag lekker wezen waggelen door Kreuzberg in het zonnetje met bier. Daarna even gekeken bij de dikke rellen. Vandaag uitgeslapen en gelambald. Net ff getrained en dadelijk naar Dave Clark in Club Tresor. Wowawiewa!!!

Gisterenmiddag lekker wezen waggelen door Kreuzberg in het zonnetje met bier. Daarna even gekeken bij de dikke rellen. Vandaag uitgeslapen en gelambald. Net ff getrained en dadelijk naar Dave Clark in Club Tresor. Wowawiewa!!!

Dave Clarke is te vet :heart:

ik ga zo slapen

Terug
Naar boven